Guest Capsuled

Ongelmia: PMDG 737NG & PIC A320 (FS2004)

8 viestiä aiheessa

Eli PMDG:stä häipyi digitaalimittarit. Simun perusteellista uudelleenasennusta koitettu eikä auta. Simun uudelleenasennuksen jälkeen asensin vain FS 9.1 patch, FSUIPC, WideFS sekä Squawkbox 3. Näiden jälkeen vielä  A320PIC full, A320PIC FS2004 patch sekä FS 9.1 patch. Sitten tuli PMDG:n vuoro ja sama ongelma kuin ennenkin. PMDG asennuksen yhteydessä ilmoitetaan versioksi 1.3, joka käsittääkseni on uusin, joten sitä päivitystäkään ei ilmeisesti tarvita.

A320PIC:n ongelmat sitten ovatkin hieman oudompia. Framerate on huomattavasti pienempi verrattuna PMDG. PMDG on toiminut täydellisesti tähän asti. Lisäksi PIC A320:a ei voi valita ensimmäiseksi koneeksi simun käynnistyttyä, muuten simu jähmettyy, kun valitsen "Fly now". Simu jähmettyy samanlailla jos bussilla crashaa. Ainut keino käyttää PIC bussia on joko valita aloituskoneeksi joku toinen ja sitten "Change aircraft" tai vaihtoehtoisesti valita jokin valmiista flightseista, jotka tulivat koneen mukana.

Tuolla PMDG:llä nyt enempi hoppu olisi, mutta kiva tuo bussikin olisi saada toimimaan.

Tässä vielä speksit

-Intel Pentium 4 (Prescott) 3,6 GHz

-2 x 512 MB DDR (dual channel)

-ATi Radeon X800 Pro 256 MB

-200 GB S-ATA kovalevy

-MSI 915P Neo2 Platinum (V1.0B)

-Windows XP Professional

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ootko koittanu tuota puttea asentaa uusiksi? Mulla auttoi PSS:n bussin kanssa uudelleenasennus kun hävisi numeroita sieltä_sun_täältä

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ootko koittanu tuota puttea asentaa uusiksi? Mulla auttoi PSS:n bussin kanssa uudelleenasennus kun hävisi numeroita sieltä_sun_täältä

Juu on koitettu ties kuinka monta kertaa, mutta minulla on siis WilcoPub:n A320 Pilot In Command. Onko tuo PSS:n bussi pelittänyt hienosti, laskeeko framerate pahasti?

Pitänee tosiaan kysellä tuolta PMDG:n foorumilta, kuten Antti ehdottikin, mutta jos jollain on mielessään ratkaisu tuon korjaamiseksi niin eipä olisi pahitteeksi.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Itsellä oli joskus aikoinaan PMDG:n 737:n kanssa sama ongelma ja silloin taisi syynä olla viallinen FSUIPC versio. Vaihto vanhempaan versioon auttoi. Eli kannattaa tsekata onko uusin versio ja jos on, niin kannattaa etsiä jostain vanhempi ja kokeilla sitä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Itsellä oli joskus aikoinaan PMDG:n 737:n kanssa sama ongelma ja silloin taisi syynä olla viallinen FSUIPC versio. Vaihto vanhempaan versioon auttoi. Eli kannattaa tsekata onko uusin versio ja jos on, niin kannattaa etsiä jostain vanhempi ja kokeilla sitä.

Aivan niin olli, käytössä oli FSUIPC versio 3.48 ja paluu versioon 3.47 palautti mittarit. Tiedä sitten mikä syynä, ettei uusimmassa versiossa toimi. Kiitos!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

.....minulla on siis WilcoPub:n A320 Pilot In Command. Onko tuo PSS:n bussi pelittänyt hienosti, laskeeko framerate pahasti?

Minullakin oli tuo, ja aika raskaasti tuo malli pyörii. Samat ominaisuudet olivat minullakin, eli framet tippui aina tuon koneen kanssa rankasti. Muilla koneilla ei samanlaista ilmennyt. Mutta kaikenkaikkiaanhan tuo on hieno paketti.

Eikä pitäisi minullakaan johtua koneesta. AMD64 3500+/ 2 gig ddr 400/ ATI 800X PCI-E/200 gig seagate barracuda

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Onko tuo PSS:n bussi pelittänyt hienosti, laskeeko framerate pahasti?

Onhan se ihan pelittänyt ihan hyvin, tyytyväinen olen ollu 8) eii se kyllä niitä tiputa... ei ainakaan huomattavasti..  ::)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään