Guest Welmu

IFDG:n A319 + Justin Mitchellin paneeli, ongelma

8 viestiä aiheessa

Asensin tänään IFDG:n A319:n ja siihen Justin Mitchellin paneelin.

Minulla on autopilotin kanssa sellainen ongelma, että kone nousee vain muutaman asteen kulmassa, vaikka mitä tekisin. Ei auta vertical speedin säätö eikä trimmaus ylöspäin. Onko kellään kokemuksia vastaavasta?  :'(

- Ville -

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Siis... Montako fpm se nousee? Eli montako jalkaa minuutissa? Ja käytätkö FSNavigatoria? Fsnavista voi säätää sen, kuinka nopeesti se nousee pinnoille ;).

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Siis... Montako fpm se nousee? Eli montako jalkaa minuutissa? Ja käytätkö FSNavigatoria? Fsnavista voi säätää sen, kuinka nopeesti se nousee pinnoille ;).

Onko FSNavigator maksullinen?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

En valitettavasti pysty vastaamaan ensimmäiseen kysymykseesi, en löydä tuosta paneelista mittaria, joka näyttäisi nousunopeuden. Kun esim. pistin autopilottiin nousuvauhdiksi jonkun 900 jalkaa minuutissa, kone nousi noin 2.5 asteen kulmassa, ihan älytöntä.  >:( En käytä FSNavigatoria.

- Ville -

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Täytyypä nostella tämä takaksin ylös. Eikö kellään tosiaan ole mitään idiksiä tähän ogelmaan?  :P

- Ville -

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Voitko räppäistä kuvan tuosta paneelista. En ole nimittäin ikinä kuullut Justin Mitchellistä.. Ken Mitchellin paneelia käytän itse busseissa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Voitko räppäistä kuvan tuosta paneelista. En ole nimittäin ikinä kuullut Justin Mitchellistä.. Ken Mitchellin paneelia käytän itse busseissa.

Näköjään kyse on juuri Ken Mitchellin paneelista. Hämäsi vain se, kun kaverin sähköpostiosoite alkaa jostain syystä "justmitch".  :-[

- Ville -

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään