Guest ilkapoika

Uudelleen asennus ongelma!

12 viestiä aiheessa

Poistin FS9:n ja uudelleen asennettaessa 3. levy jää 67% kohdalle herjaamaan disk erroria, väittäen että joko kovalevy olisi täynnä tai tiedosto 003100003033131Sp.bmp olisi käytössä. Kyseistä tiedostoa en ole kovalevyltä löytänyt ja tilaakin on paljon. Mikähän mahtaa olla ongelmana?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kokeile sammuttaa kaikki ylimääräiset ohjelmat ja jätä vain Windowsin toiminnan kannalta välttämättömät ohjelmat käyntiin ja koita uudestaan asennusta. Kannattaa myös katsoa CD-levyjen kunto, usein törkyinen levyn pinta aiheuttaa merkillisiä virheilmoituksia.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hae Googlella NeroDriveSpeed ja pudota sillä romppuaseman lukunopeutta.On muutaman kerran pelastanu päivän.Nopeuden muutos ei ole pysyvä.

Vexi

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tai sitten levy paskana. Mulla kävi kerran samoin.. eka levy jäi 19% ja väitti että joku tiedosto oli olemassa jo.. :-\

Muistatko miten selvitit homman?

Mulla on hermot jo niin kireellä näiden kymmenien yritysten jälkeen, että kohta luovutan.

Onko muilla ollut vastaavia ongelmia?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Lainaa kaveriltasi asennuksen ajaksi CD-ROM asema. Joskus vain on niin ettei oma asema pelitä, ja silloin toinen asema saattaa lukea levyä paremmin.

T: Mika

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Lainaa kaveriltasi asennuksen ajaksi CD-ROM asema. Joskus vain on niin ettei oma asema pelitä, ja silloin toinen asema saattaa lukea levyä paremmin.

T: Mika

Minulla oli sama ongelma entisellä koneella. Sitten hommasin siihen uuden CD-aseman ja johan alkoi pelittää. 8) Kannattaa kokeilla tosiaan vaikka lainata.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään