Guest teropa

Level-D 767 autoland video

13 viestiä aiheessa

Pitääpä kattoa... :P

Tutoriaalit haluaisin siitä miten ne SID/STARit asennetaan! ;D

EDIT: hienostihan se män.. nyt vaan reenaamaan 8)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Olipas h-vetin hyvä video! Tuosta selvisi minulle pari uuttakin juttua 767:sta ja muutenkin autolandistä. Todella hyvä maku jäi suuhun, pistä lisää vain tämmöisiä kehiin! :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Pitääpä kattoa... :P

Tutoriaalit haluaisin siitä miten ne SID/STARit asennetaan! ;D

EDIT: hienostihan se män.. nyt vaan reenaamaan 8)

No käyppäs kattoo eka Level-D supportista, siellä on monta tutorialia.

http://www.leveldsim.com/forums/

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kiitän. En kyllä saa niitä toimimaan, eikä enää ees uskalla säätää että ei taas joudu asentaan simua uusiks... tuntuu jo siltä ettei mene jos joku ei tarkkaan kerro mitä pitää tehä ;D Mutta kait voi ilman niitäkin lentää, kuten tähänkin asti.. putessa sentään toimii :P

Argh, sinulle kerrottais tarkkaan mitä pitäisi tehdä, jos vain kysyisit tuolta.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Miksi ostaa 40 dollarin hieno lentsikka ja lentää sitä kuin defaulttijumboa? Etenkin kun LDS:llä on foorumia sun muuta vipstaakia mistä homma kyllä selviäisi. :)

Itse video oli sellainen mukavan rauhallinen ja ihan hyvää englantia haastelit, että ei valittamista.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei viitti uutta aihetta aloittaa niin tietääkö joku mistä saa wingviewit tuohon 767:aan? Etitty on avsim ja flightsim..

Eikä muuten siellä LDS:n foorumeillakaan kukaan tunnu auttavan tuota toista asiaa ::) ??? Siellä kyllä on jotain muitakin siihen liittyviä aiheita mutta en enää uskalla alkaa säätää ilman kunnon tarkkoja ohjeita.. jos ei apua tule niin sittenhän voi lentää niillä kentillä missä nuo SIDit ja STARit on valmiina :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

LDS:n foorumille ainakin itse olen pastennut rivit mitkä voit paneelikonffiin lisätä mikäli wing viewit tahdot.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään