Tuomas Kuukasjärvi

Frameja paremmaksi

18 viestiä aiheessa

Mitenkä saisin frameja paremmaksi tälläisellä kokoonpanolla= AMD Athlon XP 3000+, 512Mt DDR muistia, 120Gt kiintolevy, ATI Radeon 9200.... On alkanut tuo homma nyt vit......n kun framet on luokkaa 8-15 >:(

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mitkä ajurit sulla on tossa näyttiksessä? Uusin ei toimi niin hyvin kuin joku aiempi.. Ei nyt muistu mitkä ajurit toimivat hyvin. :( Suosittelen MBNetistä katsomista.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mitkä ajurit sulla on tossa näyttiksessä? Uusin ei toimi niin hyvin kuin joku aiempi.. Ei nyt muistu mitkä ajurit toimivat hyvin. :( Suosittelen MBNetistä katsomista.

Hmm.... Tällästä näyttäis Everest: ati2dvag (6.14.10.6542) Tiedä sitten katoinko oikeesta paikasta :-[

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hmm.... Tällästä näyttäis Everest: ati2dvag (6.14.10.6542) Tiedä sitten katoinko oikeesta paikasta :-[

Mulla on 6.14.10.6546, ja hyvin toimii..

EDIT: Tuo ei taidakaan olla ajurien tunnus..

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tarkasta että sulla on Display-asetuksista Hardware-välilehdellä on Trasform&Lighting ruksattuna. Se oli itsellä melkoinen taikanappi... :P

blue skies,

-- Olli

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Sama täälläkin. Itse katsoin Verkkokaupasta tätä. Onko hyvä teidän mielestänne?

Itseasiassa itsekin kattelin noita 9600 ohjamia joten kiinnostais mullaki onko ne hyviä?

Täytyypä testata Ollin kikkaa

EDIT: Eipä auttanut joten taidetaanpa ostella tuota näyttistä

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Itseasiassa itsekin kattelin noita 9600 ohjamia joten kiinnostais mullaki onko ne hyviä?

Täytyypä testata Ollin kikkaa

EDIT: Eipä auttanut joten taidetaanpa ostella tuota näyttistä

Omasta mielestäni 9600 on alimitoitettu tuohon prossuun, suosittelisin vähintään 9800-luokan ohjainta, nimittäin vaikka tuon 9600:n ostaisit, niin edelleenkin graffakortti olisi järjestelmäsi pullonkaula.

Nimittäin oma koneeni (2100) hidasteena on 9700-näyttis. Kohta lapan kauppaan ostamaan uuden X800-luokan vehkeen joka riittää ainakin pariksi vuodeksi. :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Siinä vaan on se pieni vika ettei rahat oikein taho riittää noihin huippu ohjaimiin :(

Sitten kannattaa melkeen odottaa, että saa rahaa. Eikä suinkaan tuhlata sitä mihinkään "turhaan"

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kyllähän halvimmat Geforce 6600:t alkaa jo irrota melkein samoihin hintoihin kuin 9600:t.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tuohon koneeseen kannattaa ehdottomasti hankkia GF 6600GT ja lisää muistia ainakin gigaan asti. Tällä hetkellä juuri tuo näyttis ja muistin vähyys on pahin pullonkaula.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kyllähän halvimmat Geforce 6600:t alkaa jo irrota melkein samoihin hintoihin kuin 9600:t.

Joo kattelin vähän tuolta MBnetin hintaseurannasta niin sain tuolta kaks Geforcea vaihtoehdoksi mitkä sopisivat minulle hinnan puolesta.... Nytpä kysäsen että kumman itse ottaisit :D

Eli:

ASUS GeForce 6600 256 Mt AGP

vai

Club3D GeForce 6600 256Mt AGP

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No ASUS on kyllä hieman laadukkaampi firma mutta kuitenkin kortti on sama(tosin onhan kaikilla firmoilla vähän erilaiset kortit)

Itselläni on Club3D:n kortti(ei tosin tuo sama) ja tyytyväinen ainakin olen ollut... En sitten noista tiedä... Paljonko noilla on hintaeroa ??

T. Kutvis

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään