Guest Snadee

Vähän kysyttävää?

6 viestiä aiheessa

Eli, ensiksi. Minulla on FS2002:sen kannessa Vesitaso lentokone, niin onhan se sama FS2002 missä on JumboJet? Ja voinko päästä 2002:sessa lähtöportille? :o

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

On se! Lähtöportille pääsee kun suunnittelet mistä kentältä lähdet,niin siellä vasemmassa alalaidassa: voit valita joko,kiitoradalta tai parkista,myös portilta.

EDIT: Ajoissa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kyllä sieltä pitäisi Jumbokin (Boeing 747) löytyä. Ja kyllä pääsee portille kun valitsee vaan siitä aloitusvalikosta sen haluamansa portin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Se missä on kannessa tämä "JumboJet", on muistaakseni FS2002 Professional. Siitä en tiedä sen enempää, kun en itse silloin simuillut, mutta luultavasti laajennetut ominaisuudet tj.

Viestin ulkoasuun ja otsikoimiseen kannattaa käyttää järkeä (ja aikaa?). Ymmärsin aluksi, että kyselet, löytyykö FS2002:sta jumboa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eli, ensiksi. Minulla on FS2002:sen kannessa Vesitaso lentokone, niin onhan se sama FS2002 missä on JumboJet? Ja voinko päästä 2002:sessa lähtöportille? :o

Muista, että Flight Simulatoreissa ei ole valmiiksi portteja kentillä (vaikka pelin takakannen kuva niin kertoo) , joudut siis lataamaan/ostamaan lisäosakenttiä, jotka sitten tarjoavat muutakin hienoa. Täältä FSNordicin File Library 'scenery' kohdasta löytää FS2002:seen kenttiä esim. Helsinki-Vantaa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään