Guest pilotti90

Ongelma Lagon mädärin käynnistyksessä.

7 viestiä aiheessa

Moi!

Tuo kone on tullut hankittua ja materiaalien luku menossa.Tulostin Keijosen Ollin kirjoittaman käynnistysoppaan mutten ole sitä avuksi käyttäen saanut vielä motteja käyntiin.Eli Battery on valmiina päällä start pumpin pistin päälle.Sitten APU Start eli mitäs tuo tarkoittaa itse olen löytänyt vain APU GEN:n kaikki muut kohdat kyllä osaan laittaa. Edit:Jos joku viitsisi ottaa kuvat paneelista ja esim ympyröidä napit jota pitää painaa niin i would be pleased :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Moi

APU GEN on avun generaattori joka tuottaa sähköä jos motit eivät ole käynnissä/ei ole maavirtaa saatavilla. Kai sulla on APU BLEED päällä ja ilmastoiti pois päältä?? Itse en omista kys. lisäosaa ,mutta jos noista oli jotain apua :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Moi

APU GEN on avun generaattori joka tuottaa sähköä jos motit eivät ole käynnissä/ei ole maavirtaa saatavilla. Kai sulla on APU BLEED päällä ja ilmastoiti pois päältä?? Itse en omista kys. lisäosaa ,mutta jos noista oli jotain apua :)

Thänks pitää testata sitten kun saa tietokoneen toimimaan kunnolla.Pieni offtopic mutta viitsisikö joku linkittää sen threadin missä luki mitkä kaikki päivitykset pitää olla Lagon mädäriin itse etsin sitä ja tähän asti ainakin tuloksetta.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Thänks pitää testata sitten kun saa tietokoneen toimimaan kunnolla.Pieni offtopic mutta viitsisikö joku linkittää sen threadin missä luki mitkä kaikki päivitykset pitää olla Lagon mädäriin itse etsin sitä ja tähän asti ainakin tuloksetta.

Mä asensin vaan sen 1.42 päivityksen ja hyvin on toiminut. Sen saat täältä http://www.lagosim.com/default.asp?act=download&p=100061〈=eng

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Semmonen ongelma on,että kun valitsen konen valikosta ja menen kentältä niin moottorit on jo valmiiksi käynnissö N20 on jotain 50 ja vaikka käynnistän moottorit niin mitään muutosta ei tule.Sitten kun yritän vetää take-offin niin vaikka Vr on reilusti ylitetty niin kone ei silti nouse vaan pysyy tukevasti ´maan pinnalla.1.42 on ladattu vaikka tuskin bugi on?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jos default lento on moottorit sammuksissa niin mädärisssäkin on kun valitset sen. Ja jos kone ei nouse, et varmaankaan ole trimmannut oikein.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jos default lento on moottorit sammuksissa niin mädärisssäkin on kun valitset sen. Ja jos kone ei nouse, et varmaankaan ole trimmannut oikein.

Kiitos olli kokeillaan.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään