Jari Varje

FISD Library 1.5

21 viestiä aiheessa

EFHK:n varjolla tulee myös uusi versio FISD Librarystä. Tässä paketissa on korjattu puiden varjostusbugi, nyt maisemien käsin asetellut puut ovat juuri samoin valaistut kuin default-autogen-puut. Huomatkaa, että tämä paketti tarvitaan myös EFHK 1.0:an huoltoajoneuvoja yms. varten.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kyseessä on siis apupaketti, jota muut maisemat käyttävät, se ei itsessään lisää mitään näkyvää simulaattoriin eikä siten ollen vaadi muita lisäosia.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Oon tässä hakenu tuota FISD Library 1.5 mutta en vain löydä sitä mistään. Mistä tuo mahtaa löytyä? :-\

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Oon tässä hakenu tuota FISD Library 1.5 mutta en vain löydä sitä mistään. Mistä tuo mahtaa löytyä? :-\

File Library - New Files. Heti ekana :P Tästä lähtee. ;)

Mutta miten tuo asennetaan? Miksi se pitää jollain scenery managerilla? En ole mitään asentanut millään managerillla.. ???

EDIT: Tai mihin tuo edes asennetaan? Addon Scenery kasioon??

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hups...tuossahan se on, uuden EFHK:n yllä. Oliskohan näöntarkastus paikallaan ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hjääällpp!

Niin miten ihmeessä tuo FISD Library asennetaan? Miksi se pitää jollain managerilla? Readme:ssa sanotaan vielä suunnilleen että "Asentaa samaan tapaan kuin kaikki muutkin maisemat scenery managerilla" ?? Mulla mitään manageria ole...en oo asentanu sellasella mitään. Eikä mulla kyllä tota Libraryakaan ole koskaan ennen ollut ??? Ja niin, minne se edes pitäisi asentaa? Eikö sitä voi niinkun muitakin että purkaa sen suoraan johonkin kansioon tai sitten väliaikaiseen paikkaan ja siirtää sieltä johonkin, kun tietäs mihin? :-X :P

EDIT: Niin ja tuo AF2_EFHK.bgl niin sekö annetaan olla siellä missä onkin jos ei käytä FinnAFCADS:ia?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Pieni ongelma? Yritin poistaa FISD_trees.bgl;FISD_windsock.bgl;FISDtuulipussi.bgl;FISD_cars.bgl tiedostoja, mutta niitä kone ei anna poistaa, koska lähdetiedostosta tai levyltä ei voi lukea. Mikäs neuvoks?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Pieni ongelma? Yritin poistaa FISD_trees.bgl;FISD_windsock.bgl;FISDtuulipussi.bgl;FISD_cars.bgl tiedostoja, mutta niitä kone ei anna poistaa, koska lähdetiedostosta tai levyltä ei voi lukea. Mikäs neuvoks?

Käynnistä kone uudelleen ja yritä sitten uudestaan.. voi auttaa. :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mulla mitään manageria ole...en oo asentanu sellasella mitään. Eikä mulla kyllä tota Libraryakaan ole koskaan ennen ollut ??? Ja niin, minne se edes pitäisi asentaa? Eikö sitä voi niinkun muitakin että purkaa sen suoraan johonkin kansioon tai sitten väliaikaiseen paikkaan ja siirtää sieltä johonkin, kun tietäs mihin?

Scenery manager on simussa se ruutu, missä kaikki maisemat asennetaan. FISD Library pannaan omaksi kansiokseen aivan kuin mikä tahansa muukin maisema, mihin vaan mutta mieluummin tietysti sinne missä sinä lisämaisemia pidät. Sitten tuo kansio otetaan käyttöön uutena maisemana sielä simun managerissa. Siis aivan samalla tavalla kuin kaikki muutkin maisemat.

Niin ja tuo AF2_EFHK.bgl niin sekö annetaan olla siellä missä onkin jos ei käytä FinnAFCADS:ia?

Sen pitää olla käytössä olevan maiseman scenery-kansiossa. Eli jos ei FinnAFCADSia ole, niin vaikkapa EFHK:n scenery-kansio on hyvä paikka.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

[ Attachment removed / expired ]

Noista 4 ylimmäistä ei saa poistettua ja mitkä näistä poistetaan? Sori huono kuvanlaatu :-

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Scenery manager on simussa se ruutu, missä kaikki maisemat asennetaan. FISD Library pannaan omaksi kansiokseen aivan kuin mikä tahansa muukin maisema, mihin vaan mutta mieluummin tietysti sinne missä sinä lisämaisemia pidät. Sitten tuo kansio otetaan käyttöön uutena maisemana sielä simun managerissa. Siis aivan samalla tavalla kuin kaikki muutkin maisemat.Sen pitää olla käytössä olevan maiseman scenery-kansiossa. Eli jos ei FinnAFCADSia ole, niin vaikkapa EFHK:n scenery-kansio on hyvä paikka.

Kiitos Esa! Juu mulla oli se AF2_EFHK.bgl siellä Addon scenery / scenery kansiossa ja hyvin toimii sieltäkin. :) Mutta koitin tota lentää tuolla eikä ollut sitä librarya asennettuna ja hyvin näytti toimivan ??? Mutta asennan sen sinne kyllä.. :D Kiitos!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hmm... Onkos kellään sellaista probleemaa että kun menet tuonne haku ohjelmaan ja laitat sen hakemaan niin tietokone menee niin hitaaksi että et voi muuta tehdä :'(

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Poista yksi kerrallaan.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Haku käsketään tehdä vain siinä kansiossa missä maisemia on asennettuna, ei koko kovalevyllä. Windows XP löytää nuo fileet myös pakatuista zip filuista ja niitä ei voi sieltä poistaa. Kannattaa katsoa missä nuo tiedostot ovat samalla kun niitä poistaa.

Onhan tämä varsin rasittavaa, mutta eiköhän tämä tästä kun vähän tutkii ja jaksaa yrittää. :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Onko kummallista jos minulla ei löytynyt yhtään noista tiedostoista? ;D

Ei, jos olet asentanut FISD libraryn aikaisemmin. Silloin noita ei löydy. ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Onko kummallista jos minulla ei löytynyt yhtään noista tiedostoista? ;D

No ei, mutta sitten et ole asentanut FISD kenttiä juuri ollenkaan. Tai jos olet niin... :P päin prinkkalaa tai jotain.

EDIT

Tai kuten Ilkka kerkes sanomaan salamannopiasti... olet jo kerran tehnyt tämän puhdistusoperaation vanhemman libraryn ilmestyessä. (Epäilen silti... ;D )

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hmm... Onkos kellään sellaista probleemaa että kun menet tuonne haku ohjelmaan ja laitat sen hakemaan niin tietokone menee niin hitaaksi että et voi muuta tehdä :'(

Onko sulla käynnissä joidenkin ohjaimien mukana tuleva inha "apuohjelma" nimeltä cthelper.exe? Jos on, niin tapa se prosessi ja poista se käynnistettävistä. Se tekee justiin tuollaista Explorerin tahmaamista.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään