Guest kiza

Täytyykö olla 737NG ennen kuin voi ostaa 800/900?

15 viestiä aiheessa

Niin, pitääkö mulla olla ostettuna 737NG, ennekuin 737 800/900 alkaa toimia?

Tulee muuten aika prkl kalliiksi, jos meinaa lentää vain 737 800/900 :(

Nimimerkki: Kohta visa vinkuu

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tähän samaan voi kait kysyä seuraavaa; Että mitäs kun tuota samaa pakettiahan myydään cd-versionakin, niin täytyykö siinäkin sitte olla tuo NG asennettuna?? ??? Meinaan vaan että jos tulee tänne päin kauppoihin myyntiin niin kannattaako ostaa ilman tuota NG:tä?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

600/700 on ns. "base pack" ja 800/900 on "päivitys", joka tuo kyseiset mallit ja päivittää systeemeitä.

Eli pelkkä 800/900 ei toimi ilman base packin 600/700 sarjalaisia.

Mielestäni aika tyhmä systeemi.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mielestäni aika tyhmä systeemi.

Suoraan sanottuna törkeä. Tapana ei ole muiden puljujen tuotteita arvostella, mutta enhän minä sitä teekkään, jos sanon tuota PMDG:n myyntitapaa asiakkaan muilutukseksi...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tähän samaan voi kait kysyä seuraavaa; Että mitäs kun tuota samaa pakettiahan myydään cd-versionakin, niin täytyykö siinäkin sitte olla tuo NG asennettuna?? ??? Meinaan vaan että jos tulee tänne päin kauppoihin myyntiin niin kannattaako ostaa ilman tuota NG:tä?

Pakettiversio (siis -800/-900 pakettiversio) ei kaipaa seurakseen "alkuperäistä" -600/-700 -pakettia.

Nimim. itsellä hyllyssä ainakin toistaiseksi vain 737-800/-900 poksi.

Ja Petri, jos sulla on mahdollisuus maksaa Verified By Visa menetelmällä (esim. OP:n Visa Electron, Nordean Visa Electron), niin voit ostaa sen täältä kätevästi, kuten minä tein: http://www.flightsimshop.se/

Minulla ei ole pahaa sanottavaa tuosta puljusta. Palvelu on todella asiallista ja toimituskin kesti vain kolme arkipäivää kotiovelle asti. Näyttää olevan vielä tarjouskin päällänsä tuosta kyseisestä tuotteesta.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Pakettiversio (siis -800/-900 pakettiversio) ei kaipaa seurakseen "alkuperäistä" -600/-700 -pakettia.

Nimim. itsellä hyllyssä ainakin toistaiseksi vain 737-800/-900 poksi.

Ja Petri, jos sulla on mahdollisuus maksaa Verified By Visa menetelmällä (esim. OP:n Visa Electron, Nordean Visa Electron), niin voit ostaa sen täältä kätevästi, kuten minä tein: http://www.flightsimshop.se/

Minulla ei ole pahaa sanottavaa tuosta puljusta. Palvelu on todella asiallista ja toimituskin kesti vain kolme arkipäivää kotiovelle asti. Näyttää olevan vielä tarjouskin päälänsä tuosta kyseisestä tuotteesta.

No niin, hienoa, että Visa Electron toimii edes jossain :D

Tästä tehdään tilaus :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Vai ettei boksiversio kaipaa 600/700 päkkiä, mutta download versiona sitä ei saa... PMDG:llä tuntuu olevan myyntipuoli hiukan hakusessa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eikö tuoltakaan saa download versiona noita? :( Ikävää. Joutuu odottelemaan ja postikulujakin tulee.

Saa mistä?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Sitten: Olisiko missään suomenkielisiä sivuja, joissa opastetaan, miten tuota 737 FMC:ä käytetään? (esim. miten reitti tehdään). Manuskoista en tajua pätkääkään.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Sitten: Olisiko missään suomenkielisiä sivuja, joissa opastetaan, miten tuota 737 FMC:ä käytetään? (esim. miten reitti tehdään). Manuskoista en tajua pätkääkään.

Ei tietääkseni. Olisikohan tuokin kannattanut selvittää ennen kuin sijoittaa rajansa noinkin monimutkaiseen koneeseen.. ::) Englanninkielisiä tutoriaaleja voi ei etsiä esimerkiksi Avsimista. Voin melko varmasti taata että FMC:N käyttöä ei tällä eikä muullakaan foorumilla kukaan ala kädestä pitäen opettamaan.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tähän samaan aiheeseen liittyen vielä että saako noita textureita tuohon 737NG:hen mistään muualta kuin pmdg:n sivuilta? Siis EXE muodossa? Avsim.comissa ei ollut ainakaan.. :-X

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tähän samaan aiheeseen liittyen vielä että saako noita textureita tuohon 737NG:hen mistään muualta kuin pmdg:n sivuilta? Siis EXE muodossa? Avsim.comissa ei ollut ainakaan.. :-X

Kyllä mä ainakin jostakin flightsim.comista oon löytänyt paintteja no-exe muodossa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään