Guest kiza

WinXP:lle tarkoitetun ohjelman asentaa Win2000:lle?

7 viestiä aiheessa

Iltaa!

Ainakin kaikki PMDG:n tuotteet on tarkoitettu WinXP:lle, jos olen oikein ymmärtänyt. Noh, minulla on käytössäni Win2000. Mitä tapahtuu jos asennan esim. 737NG:n koneelleni?

Tuo on muuten varsin harmittavaa, että kaikki lisä-osat on suunniteltu WinXP:lle :'( :-\

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Varsin vähän lienee ohjelmia, jotka toimivat XP:ssä, mutta ei 2000:ssa. Ohjelmantekijät laittavat vaatimukseksi sen käyttöjärjestelmän, jolla he ovat ohjelmaa testanneet. Kuka nyt jaksaa ruveta vanhoilla Windows-versioilla toimimista testaamaan. Toimintaa 2000:lla ei siksi taata, mutta luultavasti toimii, kun kyse ei ole mistään syvälle käyttöjärjestelmän ytimeen pureutuvasta apuohjelmasta, kuten palomuuri tms.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ja jos sovellus ei toimi kuin 2000, paina hiiren 2 nappulalla ohjelman kuvaketta -> Ominaisuudet -> Yhteensopivuus -> "Suorita sovellus yhteensopivuustilassa" ja siitä valitset "Windows 2000"

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tässä olikin XP:lle tarkoitettujen ohjelmien toimimisesta Win2000 eikä toisinpäin.

no joo... kyllähän mä sen tiesin ::) (kettu kun luin jotenkin oudosti, joku bugi avoissa)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Moi.

Mietin tässä äsken samaa kun itelläni Win2K. Ehdin laittaa oman threadinkin kunnes tämän huomasin. ;)

Tutkailin Avsimin foorumeita hakusanoilla "PMDG win2000" ja PMDG:n koneet näyttäis toimivan ilman ongelmia. Myös Level-D:n 767 toimii win2000:ssa. Joten siit vaan ostamaan. Ainoa mikä on että jos sitten ongelmia tulee käyttöjärjestelmän kanssa niin ei voi siitä paljo valittaa. :D

http://forums.avsim.net/dcboard.php?az=show_mesg&forum=136&topic_id=51898&mesg_id=51898&listing_type=search

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään