Guest hannu

PAI:n päivittämien

7 viestiä aiheessa

Onko PAI:n paketteja mahdollista päivittää? Lähinnä haluaisin ajan tasalla olevat plaanit käyttöön (MRAI tai joku muu).

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Voit imuroida PAI:n sivuilta uudelleen julkaistut paketit tai vaihtoehtoisesti käyttää MRAI:n plaaneja ja asentaa ne käsin. PAI:n paketit on tosin helpompi asentaa, korvaat vain entiset PAI installerilla.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tätä juuri tarkoitin. PAI:n pakettia ei ole päivitetty sen julkaisun jälkeen. Nyt olisi aika saada uudemmat plaanit käyttöön.

Onko MRAI:n plaanit mahdollista ottaa käyttöön siten, että avaa PAI:n flightplan tekstitiedoston ja liittää siihen MRAI:n plaanin?? Ainakin koneiden numerointi näyttää olevan eri.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Onko MRAI:n plaanit mahdollista ottaa käyttöön siten, että avaa PAI:n flightplan tekstitiedoston ja liittää siihen MRAI:n plaanin?? Ainakin koneiden numerointi näyttää olevan eri.

On mahdollista. Täytyy vain muuttaa MRAI:n plaanien koneiden numeroinnit vastaamaan PAI:n koneiden numerointia. Tämän operaation jälkeen vain tallennus ja tekstitiedostojen ajaminen Traffic Toolsin kautta.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kiitos Ilkka!! Nyt pitää aloittaa muokkaustyö, jotta saan kesä 05 plaanit käyttöön. Edelleen jos jollakulla on eri ratkaisumalli asian suhteen ole hyvä ja tuo se julki.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Itse olen siirtynyt vaihe vaiheelta PAI:stä MRAI:hin siten, että olen ensin asentanut MRAI:sta haluamani yhtiöiden ajantasaiset plaanit, ja sitten tämän jälkeen poistanut FS9\scenery\world\scenery-kansiosta koko Traffic_PAI.bgl-tiedoston, joka poistaa koko PAI-liikenteen. Lopuksi olen asentanut uudestaan PAI:stä niiden yhtiöiden paketit, joille MRAI:stäkään ei löydy minkäänlaista versiota.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään