Guest NikVuo

Virtual Air Finland tullut takaisin?

26 viestiä aiheessa

Googlailin jos löytäisin jotain tietoa edesmenneestä Virtual Air Finlandista ja löyty tämmönen. Kuka tätä pitää pystyssä ???

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Todella mielenkiintoista,ei taida olla virallinen tämä Virtual Air Finland.. ::) Nyt sitten olen aikomuksissa perustaa ihan virallisen VA:n,koska miulla on nyt porukkaa kasassa!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Todella mielenkiintoista,ei taida olla virallinen tämä Virtual Air Finland.. ::) Nyt sitten olen aikomuksissa perustaa ihan virallisen VA:n,koska miulla on nyt porukkaa kasassa!

Mikäs siinä omassasi olisi virallisempaa kuin tuo? En tiedä, mikä on sinun määritelmäsi viralliselle, mutta minusta mikään VA ei ole kovin virallinen, ellei sillä esim. ole täyttä irl esikuvansa tukea tai muuta vastaavaa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eikös tämä Virtual Air Finlandin perusjäsen (en nyt muista nimeltä) aikonut palata sen jälkeen kun saa nuo nimi kiistat selviksi oikean Air Finlandin kanssa?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eikös tämä Virtual Air Finlandin perusjäsen (en nyt muista nimeltä) aikonut palata sen jälkeen kun saa nuo nimi kiistat selviksi oikean Air Finlandin kanssa?

Nimikiistat? Mitäs tällainen on?

Toivottavasti minulle ei tule tuollaista kiistailua yhtiön kanssa,josta tulisi VA..

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Toivottavasti minulle ei tule tuollaista kiistailua yhtiön kanssa,josta tulisi VA..

No oikea Air Finland lähetti muistaakseni sähköpostia ettei saisi käyttää heidän nimeään tuossa vai oliko lyhennettä (AFIa) niin piti lopettaa tuo homma, mutta nyt muistaakseni asia on saatu korjattua ja homman pitäisi alkaa uudestaan kunnes perustaja kiireiltään kerkeää.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Sitä, että tuo lopetettiin koska oikealta AFI:lta otettiin yhteyttä ja kiellettiin käyttämästä tuota nimeä virtuaaliyhtiöllä..

Edit: hiiidaas...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No siis sen Oikean Air Finlandin kanssa, että saako käyttää sen yhtiön nimeä..

Toivottavasti minä en joudu kiistelemään..

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Toivottavasti minä en joudu kiistelemään..

No jos jonkun olemassaolevan firman nimeä aiot käyttää, niin se on syytä selvittää etukäteen.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Virtual.. Loppua en paljasta!

Niin, kysy nyt siltä oikealta yhtiöltä jo etukäteen, ettei tule sitten mitään tuollaisia häsläyksiä, mitä oli tuon V-AFI:n kanssa...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ainakin karmeat sivut on tolla Virual Air Finlandilla! >:(

Niihin pitäisi panostaa ainakin enemmän, ei ihme jos oikea AFI ei tykkää kun VA:lla on tommoset sivut! ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Niin, kysy nyt siltä oikealta yhtiöltä jo etukäteen, ettei tule sitten mitään tuollaisia häsläyksiä, mitä oli tuon V-AFI:n kanssa...

Olen kysynyt,vastaus tulee arvatenkin ensi-viikolla.. Mikään ei tietenkään varmaa,joka ei käynyt ilmi aiemmista viesteistäni!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Muistaakos muuten joku kuka oli tämän V-AFIn perustaja?

Ei ainakaan sama kuin tämän uuden kun sivuillahan lukee, että "koska hhuomasimme, ettei muita virtual afeja ole, perustimme sellaisen".

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Muistaakos muuten joku kuka oli tämän V-AFIn perustaja?

Eikös se ollu Matikaisen Marko?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eikö Virtual Air Finland tosiaan lopetettu koska Air Finland toivoi ettei nimeä käytettäisi sekaannusten vuoksi. Täällähän ne Virtual AFIn jäsenetkin pyörivät. Mutta jos virtuaalilentoyhtiölle nimi on päästä keksitty esim. FINLAND FLY niin silloin ei kenelläkään pitäisi olla mitään sanomista nimestä ja sen käyttöoikeuksista.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Niihin pitäisi panostaa ainakin enemmän, ei ihme jos oikea AFI ei tykkää kun VA:lla on tommoset sivut! ;)

Nuo sivut eivät liity MITENKÄÄN minun ja Matikaisen Markon ja muutaman muun yritykseen perustaa Virtual Air Finland silloin 2003 loppupuolella. Se yhtiö loppui ennen alkuaan Air Finlandin kanssa käydyn keskustelun ja henkilökunnan omien kiireiden/yksityisasioiden takia. Sillä ei siis ole mitään tekemistä tuon kanssa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Nuo kamalat sivut eivät liity MITENKÄÄN minun ja Matikaisen Markon ja muutaman muun yritykseen perustaa Virtual Air Finland silloin 2003 loppupuolella. Se yhtiö loppui ennen alkuaan Air Finlandin kanssa käydyn keskustelun ja henkilökunnan omien kiireiden/yksityisasioiden takia. Sillä ei siis ole mitään tekemistä tuon kanssa.

Olisko Ollilla tietoa onko V-AFI tekemässä tuloaan takasin?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Nuo sivut eivät liity MITENKÄÄN minun ja Matikaisen Markon ja muutaman muun yritykseen perustaa Virtual Air Finland silloin 2003 loppupuolella. Se yhtiö loppui ennen alkuaan Air Finlandin kanssa käydyn keskustelun ja henkilökunnan omien kiireiden/yksityisasioiden takia. Sillä ei siis ole mitään tekemistä tuon kanssa.

Juu, tiedän sen ja tarkoitinkin noita uusien pitäjien sivuja.. :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään