Guest nisse90

Arlanda airport?

9 viestiä aiheessa

Kiitos. on se hyvä, että apu löytyy parissa minuutissa :)

Ja vielä nopeammin olisit sen löytänyt itse käymällä ensin katsomassa kirjastosta ::)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ja vielä nopeammin olisit sen löytänyt itse käymällä ensin katsomassa kirjastosta ::)

Mutta pitäisikö automaattisesti tietää, että FS2002 ESSA toimii oikein myös FS2004:ssa? Itsehän en sitä tiennyt - kokeilin vain.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mutta pitäisikö automaattisesti tietää, että FS2002 ESSA toimii oikein myös FS2004:ssa? Itsehän en sitä tiennyt - kokeilin vain.

No se juu, oikkeassa olet. Pitäisikö kirjaston ylläpitäjien pistää sinne nootti?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

joo mäki luulin, että toi kirjaston filu ei toimi 2004:sessa ni kysyin täältä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Yksi näkemäni aika hyvä ratkaisu on Flightsim.no:ssa, jossa tiedoston latauslinkin vieressä on linkki myös ao. tiedoston read-me:hen. Tässä tapauksessa siitä kyllä ei olisi ollut apua, koska sehän on kirjoitettu jo aikana, jolloin FS2004:stä ei ollut tietoakaan. Mutta esimerkiksi juuri FISD:in maisemien suhteen se saattaisi olla hyvä - kertoisi vaikkapa satunnaiselle, ulkomaiselle vierailijalle, että "tämä vaatii lisäksi sekä Finnterrainin että Finnclassin..."

Siksi joku kommenttilinkki sen lisäksi (tai sijaan) olisi ehkä hyvä? Asian testanneet voisivat laittaa siihen viestin, joten kirjastonhoitajien ei tarvitsisi käydä läpi ja testata kaikkia vanhoja tiedostoja.

Ja sitten on tietysti filosofiset ongelmat. Mitä ovat "toimiminen" ja "yhteensopivuus?"

Esimerkiksi Sebastianin EFSO on merkitty FISD:in sivuilla yhteensopivaksi FS2004:n kanssa. Näkyyhän kenttä yhtä kauniisti kuin FS2002:ssakin, mutta AI-liikenne kyntää maan alla (vai onko siihen tullut virallinen fiksi? Se oli ensimmäinen asia, jonka korjasin itse FS2004:n ilmestymisen jälkeen, samoin kuin AFCAD:in.)

--- Jorma

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään