Guest woordi

Eka föönivideoni (DC 9)

9 viestiä aiheessa

Ihan kiva video. Varsinkin loppua kohden parani koko ajan. Positiivista oli ainakin se, että video oli sopivan mittainen. Liian pitkää videota ei jaksa katsoa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minä tykkäsin myös! Ainoon miinuksen voisin antaa tuosta viimesestä biisistä, joka on ehkä turhan "aikuisleffamainen" ;D Tosin eihän nuo ilmaismusat koskaan mitään huippuja oo.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Moi!

Teknisesti aivan loistava,mutta missä raketit ja luodit ;)??Nämä ovat hienoja mutta jos vähänkään liian pitkän teet loppu katselijalta into.

Se on totta että räiskintä/toiminta pläjäyksiä on helpompi(siis vaikeampi)tehdä kun sitä toimintaa on kokoajan tarjolla.

T:Harri

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Milloinkas pistät tulemaan kuvaa Boston keikoista?

Tulee kunhan saan matskua tarpeeksi ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tulee kunhan saan matskua tarpeeksi ;)

Ainakin mulla on aikaa koko viikonloppu olla mukana tuottamassa sitä lisää. :D

Föönivideo on ihan siisti...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Olipa kiva nähdä välillä föönivideo...tai...no onhan Jani niitä aika paljon tuottanut. Musiikit on edelleen sieltä syvältä ja koko videon ajan minua häiritsi kyljessä teksti: United States of America

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Olipa kiva nähdä välillä föönivideo...tai...no onhan Jani niitä aika paljon tuottanut. Musiikit on edelleen sieltä syvältä ja koko videon ajan minua häiritsi kyljessä teksti: United States of America

Joo täytyypä paneutua oikeasti tohon musikkiin jatkossa. Jotensakkin tuo video tuntuu, nyt kun uudemman kerran katsoo että se on hyvinkin mauton. Tarkoitan vain että jotakin siitä puuttuu, ja ei laadultaan sitä minun parasta. Ja lisää kommentteja kiitos! Olipa ne sitte huonoja tai suoraa haukuntaa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään