Guest ceeZ

Kone

11 viestiä aiheessa

Sanokaa joku hyvä kone joka toimii tuossa fs04 ja sanokaa jotain juttuja mitä helpoitaisi lentämistä

:P ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hei..

Etsippä konetta täältä: www.avsim.com

Sinun täytyy vain ensin rekisteröityä ;)

Toinen paikka on FSN tiedostokirjasto!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hei..

Etsippä konetta täältä: www.avsim.com

Sinun täytyy vain ensin rekisteröityä ;)

Toinen paikka on FSN tiedostokirjasto!

siis sanoin että sanokaa joku kone

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No etippä itse,koneita on liki tuhansia.. Ei nyt viitti ruveta oikein jotain yhtä sanomaan,mutta kokeile tuota Maulea,helppo aloittelijalle! (Löytyy tiedostokirjastosta)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Sanokaa joku hyvä kone joka toimii tuossa fs04 ja sanokaa jotain juttuja mitä helpoitaisi lentämistä

:P ;D

Riippuu ihan minkälaisista koneista tykkäät: räpistimistä,bisnesjeteistä,suihkareista mutta varmaan jos haluaa helppoa lennettävää niin Cessnat,Vinka,Maule siinä muutamia.Edit:Tässä linkki sivulle mistä noita pienempiä koneita löytyy http://files.fsnordic.net/Flight_Simulator/Aircraft/General_Aviation/

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Bisnesjetti olis ihan kiva A380 on mulla mutta ei ole oikein hyvä ja suihkateita on kans kiva ohjailla

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Esim tiedostokirjastosta löytyy Business jetti Cessna Citation ja muita businessjettejä löytyy.Pistä vaikka googleen hakusanaksi Businessjets ja katso koneiden nimiä mitä esiintyy ja koita ettiä eri paikoista useimmat IRL koneet on yleensä mallinnettu myös simuun.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Muistelen nähneeni jossain Siemensin pesukoneen, mutta olikohan se FS2004:lle. Vaikken tarkemmin havaintoni sijaintia muistakaan, tämä osoittaa sen, että valinnanvaraa on netti täynnä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Aloita Oskari lukemalla vaikkapa aiempia viestejä ja etsi niistä vastauksia kysymyksiisi.

Lisäksi voisit tarkistella tapaa millä asetat kysymyksiä.

Kysy tyyliin: minua kiinnostaisi konetyyppi jolla voisin lentää mannertenvälisiä lentoja, voisiko joku suositella minulle hyväksi havaitsemaansa konetta?

Ja sitten lentoja helpottavia ohjelmia? Vaikea vastata...kerro ensin, että missä sinulla on ongelmia. Yksilöi, kerro mitä olet tehnyt ja mihin käyttötarkoitukseen tarvitset apuohjelmaa.

Näin vastaaminen on mielekkäämpää ja se parantaa mahdollisuuksiasi saada vastauksia kysymyksiisi.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään