Guest steamheads

Forgotten Battles?

15 viestiä aiheessa

Tuli eilen hankittua kyseinen peli. Hyvältä näyttää, mutta jäi vaivaamaan se kun en löydä sieltä CD:ltä oikeastaan minkään näköistä kunnollista manuaalia. ???Näppäimistökomentojen muuttamisesta olisi tässä lähinnä tarvetta. Vaikea on esimerkiksi stukalla pommittaa kun ei tiedä mistä saa Divebraken päälle, saati sitten pudottaa pommit. :(Myös konekohtaisia checklistoja kaipasin, mutta kai ne löytyy netistä jostain vai??

Onkos jollain tästä enemmän kokemusta ja voisiko saada pari vinkkiä? ::)

Pelin mukana ei tullut mitään manuaalia???

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Siitä on pirun kauan, kun FB:tä olen pyörittänyt, mutta muistelen, että eikös ne näppäinkomennot saanut määriteltyä itse pelin sisällä?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Siitä on pirun kauan, kun FB:tä olen pyörittänyt, mutta muistelen, että eikös ne näppäinkomennot saanut määriteltyä itse pelin sisällä?

Varmasti saa, mutta miten se tässä onkin ongelma ???

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kurkkaa tuonne alemmas FSNS Nordicin osastolle, siellä on paljon neuvoja. Suuri osa erikoisemmista komennoista pitää itse asettaa "Controls" kohdassa. Viet hiirun tyhjään kohtaan, kilkkaat ja painat haluamaasi näppäintä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Moi!

Jos on käynyt niin että ei ole manuuaalia&näppiskarttaa niin kauppaan valittamaan mistä se on hommattu.

Kaikissa pitäisi olla ne mukana(myös "Exclusive" paketissa)

Harri

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kurkkaa tuonne alemmas FSNS Nordicin osastolle, siellä on paljon neuvoja. Suuri osa erikoisemmista komennoista pitää itse asettaa "Controls" kohdassa. Viet hiirun tyhjään kohtaan, kilkkaat ja painat haluamaasi näppäintä.

Kyllä tuota koitin, mutta mitään ei tapahtunut ja listassa ei esimerkiksi ollut Dive brake tai drop bomb?.

Mutta kiitos vinkistä käyn kattelemassa tuolla alempana

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Air brake? Secondary weapon? Sovella englantia, kyllä ne sieltä löytyvät.

Onkos Air Brake sama kuin Dive Brake? Kai se sitten on. Joo tuolta foorumiltahan löytyikin kaikki tarvittava. Kiitos kaikille, nyt lähden treenaamaan ja tavoitteena päästä vielä joskus sotimaan online :D Mahtava peli mielestäni!

Petri"Kola"Heino ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minullakin on se asennettuna, mutta en ole oikein ehtinyt kunnolla edes avaamaan. Yksi juttu vain on jäänyt vaivaamaan pikaisen tutustumisen perusteella: saako siihen kytkettyä polkimet?

--- Jorma

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Siis alotusruudussa 'controls' ja sieltä niitä säätään. Konsu on weapon 1, konetykki on 2, raketit 3 ja pommit 4.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minullakin on se asennettuna, mutta en ole oikein ehtinyt kunnolla edes avaamaan. Yksi juttu vain on jäänyt vaivaamaan pikaisen tutustumisen perusteella: saako siihen kytkettyä polkimet?

--- Jorma

Kyllä saa. Ja suosittelen avaamaan, alkukankeuden jälkeen oikeen mukava tapaus. :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minä ostin FB(exclusive):n käytettynä, manuaalia ei mukana tullut. Voi olla että jäi entiselle omistajalle, mutta tässä lappusessa joka mukana tuli sanotaan että manuaali löytyy cd:ltä extras kansiosta ja sieltä sitten manual. Edit: 2 cd:ltä pitäs löytyä ihan manual kansio suoraan.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Sen verran Stukasta vielä, että ne mallit, joissa on stuvi tähtäin, tiputtavat pommit automaattisesti ja oikaisevat koneen sen jälkeen. Pommien irrotuskorkeus säädetään samalla tavalla kuin tasopommareissa (HE-111) laitetaan pommitustähtäimeen lentokorkeus pommituskohdassa.

//Juha

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Sen verran Stukasta vielä, että ne mallit, joissa on stuvi tähtäin, tiputtavat pommit automaattisesti ja oikaisevat koneen sen jälkeen. Pommien irrotuskorkeus säädetään samalla tavalla kuin tasopommareissa (HE-111) laitetaan pommitustähtäimeen lentokorkeus pommituskohdassa.

//Juha

Stuvitähtäimen käytöstä vielä lisään, että kun vielä säätää pommien irroitusnopeuden ja korkeuden oikein tähtäin näyttää pommien iskeytymiskohdan (Huom. syöksyn pitää silloin olla n. 45 astetta, sivuikkunassa on auttavat asteviivat)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään