Guest kalleb

Afcad2 EFHF 2.0 Released! (päivitys released)

37 viestiä aiheessa

Uploadasin juuri tiedostokirjastoon Afcad2 päivityksen FISD:n EFHF maiseman 1.1 versiolle. Paketti ohjaa koneet parkkiruutuihin suhtkoht siististi ja taxiwayt toimivat... Tämä on ensimmäinen julkaisemani paketti, toivottavasti en möhlinyt uploadissa pahasti ja hienoa olisi jos paketista olisi jollekkin iloakin...

Parit kuvat:

01.jpg

02.jpg

03.jpg

04.jpg

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Saisiko imuroitavaksi niin voisin asentaa Malmin uusimman kenttäscenerynkin?

Onko kokemuksia tästä afcadista?

yES

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Saisiko imuroitavaksi niin voisin asentaa Malmin uusimman kenttäscenerynkin?

Kallehan sanoi uploadanneensa sen jo. Eli ilmestynee Nordiciin, jahka ylläpito ehtii sen pistää jakoon...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Näyttäisi että itse zippitiedosto ei ole tullut perille. Kuva ja tekstitiedosto ovat, muttei zippiä........... Eli laitatkos sen uusiksi.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Juu, laitan... Olin kyllä laittavinani... ???

EDIT: Ongelmana on AtomFTP:ni... se sekoaa jotenkin lähetettäessä zippejä... Muut tiedostot tulevat perille mutta zipit jostain syystä eivät... Palvelimella on nyt FISD_efhf11_afcad2.txt, FISD_efhf11_afcad2.jpg, FISD_efhf_afcad2.txt ja FISD_efhf_afcad2.jpg (huomaa erot tiedostonimissä). Ne voi poistaa. Joudun lähettämään tiedostot Selaimen kautta ja vaihdan niiden nimiä.... :P

EDIT2: Ja tiedostojen pitäisi nyt löytyä serveriltä nimellä FISD_malmi11_afcad.zip/.txt/.jpg... Menipä vaikeaksi... :-X

EDIT3: Ja pitikin sanoa että Afcad ei ole täydellinen, mutta parempi kuin default/finn_afcadin mukana tullut, mikäli käyttää Malmin 1.1 versiota...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eikö se vieläkään ole palvelimella? Upin nyt selaimen kautta ja AtomFTP näyttäisi kaikkien tiedostojen olevan jo palvelimella? ???

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kiitoksia Kallelle Malmin uuden version afcadista. Hyvin toimii. Ainoa kysymys on, onko DC-3 oikealla paikallaan vai pitäisikö koneen olla siellä, missä se sijaitsi edellisessä Malmi-versiossa afcadeineen?

yES

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hupsista... Olin unohtanut tuon DC-3:n... :-\ Täytyy katsoa mitä voin tehdä asialle...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eli työskentelen nyt päivityksen kanssa joka korjaa DC-3:n paikan ja ohjaa koneita paremmin oikeisiin ruutuihinsa...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hyvä juttu.

Voitko sirotella Cessnoja myös siten, että pyöreän terminaalirakennuksen pohjoispuolella ja koillispuolella olisi koneita, vaikka traffic- asetus FS:ssä on vain noin 50% kuten minulla, jotta AI- koneet eivät syö kohtuuttomasti frameja?

Jos asetus on 80% tai enemmän, alkavat kaiikki parkkipaikat olla täynnä koneita.

yES

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Selvä, katson myös tuota. Päivityksen voin laittaa jakoon varmaan jo tänään...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Olisit tehnyt sen uuden AFCADin sen minun ja Hanneksen vanhan pohjalta. Siirrellyt vain parkkipaikat ja rullaus-/kiitotiet oikeille paikoilleen. Silleen olisi tullut oikeat koneet oikeisiin paikkoihin. Siinä meidän AFCADissa kun on paljon sellaisia parkkiruutuja, jotka on tehty ihan vaan Gafin-pakettia silmällä pitäen...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Olisit tehnyt sen uuden AFCADin sen minun ja Hanneksen vanhan pohjalta. Siirrellyt vain parkkipaikat ja rullaus-/kiitotiet oikeille paikoilleen. Silleen olisi tullut oikeat koneet oikeisiin paikkoihin. Siinä meidän AFCADissa kun on paljon sellaisia parkkiruutuja, jotka on tehty ihan vaan Gafin-pakettia silmällä pitäen...

Olen kyllä vertaillut tota afcadiani siihen teidän versioon ja nyt päivitettyyn versioon olenkin siirtänyt noita Parking codeja ja muuta mitä siellä on. Eli uudempi versio on aika lähellä sitä teidän versiota... :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Nyt olen muokannut afcadia hieman. Tässä näytän miten AI koneet jakautuvat ruutuihin minulla eri prosenteilla.

Traffic -slideri 100%

05.jpg

Traffic -slideri 50%

06.jpg

Traffic -slideri 25%

07.jpg

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Noniin, nyt on upittu 2 versio afcadistani file libraryyn. Ei taaskaan mennyt ihan nappiin ja FSN staffille tulee taas lisäongelmia... :-[ Eli palvelimelle meni tiedostot FISD_malmi2_afcad_v2.zip, FISD_malmi2_afcad_v2.txt ja FISD_malmi2_afcad_v2.jpg. Kyseiset tiedostot täytyy poistaa. Ne sisältävät vanhaa tietoa. Ja taas, katsokaahan tarkasti mitä poistatte nimittäin oikeilla tiedostoilla on melkein sama nimi! Anteeksi tämä taas, lupaan etten enää julkaise mitään kun kuseksin aina tuon... :-\

No sitten asiaan. Eli sillä aikaa kun staffi tarkastaa tiedostoja, voi kys paketin lataa minun Mbnetin sivuilta, tosin täällä tiedosto on .rar muodossa koska AtomFTPni kuseksii zippien kanssa.

FISD_malmi2_afcad_2.jpg

Lataa: Tiedostokirjasto

New EFHF Afcad2 file for FISD Malmi Scenery version 2.0

Instalation

===========

Just drop AF2_EFHF.BGL in the next folder "Flight Simulator 9/Addon Scenery/scenery". Overwrite if it asks.

If you use FinnAfcads, drop .BGL file to FINN_AFCADS/Scenery/ folder and overwrite if needed.

If you still have some questions mail me at : kallex1@gmail.com

ASENNUS

=======

Pura AF2_EFHF.BGL FS9/Addon Scenery/Scenery kansioon tai jos käytät FinnAfcadsia, pura FINN_AFCADS\Scenery\ kansioon.

Ongelmatilanteissa ota yhteys: kallex1@gmail.com

NOTE! use at your own risk! Take some back-ups if you don't like this afcad...

HUOM! Käyttö omalla vastuulla! Muista ottaa varmuuskopioita mikäli et satu tykkäämään...

CHANGELOG:

May 22, 2005 (v2): -Fixed aircraft parkings when using less traffic.

-Edited more workable with GA-FIN Ai package (most of aircrafts will park at

parking lots where they are in real life)

May 18, 2005 (v1): -Fixed parking lots, taxiways and runways

Ja tosiaan olen puhunut Malmin kentän sceneryn versiosta 1.1 mutta kokoajan tarkoittanut tuota uusinta (2.0) versiota ja nyt olen sen korjannut.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No mahtuuko parkkiin nyt sitten myös OH-SLK?

Entä onko Rajavartioston Dornierille tilaa kentällä?

::)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kyllä pitäisi... Afcadista löytyy lähes kaikki paikat mitkä löytyivät Finn Afcadin versiosta, paria poikkeusta lukuunottamatta...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Afcadista puuttuu pari parkkipaikkaa vielä...

Edit: Niin ja helipadit puuttuu kun en ole löytänyt mistä ne lisätään... :-\

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Afcadista puuttuu pari parkkipaikkaa vielä...

Edit: Niin ja helipadit puuttuu kun en ole löytänyt mistä ne lisätään... :-\

Koskahan Malmin afcadin uusi päivitys ilmestyy ladattavaksi? En kauheasti patista mutta tuo lisäosa on erittäin mielenkiintoinen ja tarpeellinen, jotta uusi Malmi olisi superhieno!

yES

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Huomasin muuten, että tuossa uudessa versiossa on muutama pikku bugi noiden rullausteiden suhteen(koneet ovat kyllä oikeilla paikoilla).... Minulla ainakin AI-koneiden rullatessa 27:n päätyyn ne vetävät aika pahasti nurmikon puolelta... Samoin koneet lähtevät 36:lta aika pahasti kiitotien sivusta eikä suinkaan keskeltä... Muita pahoja bugeja ei ole vielä osunut silmään, mutta sanon jos löydän ;)

Voisitko yrittää ainakin näitä bugeja korjailla seuraavaan versioon ??

T. Kutvis

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään