Guest FIN1979

Paras FS2004 video

23 viestiä aiheessa

moi

Nyt kun on tullut tehtyä aika läjä näitä FS2004 videoita niin kiinnostaisi että mikä video simukansaa miellyttää eniten. Polli on nyt vain omista tekemistä videoistani.

Ensimmäinen video tuli tuutista ulos viime vuonna. Ja sehän oli se Finnair 85 vuotta video joka nyt on bittitaivaassa. Ehkäpä täytyy kehitellä Finnair 85v versio 2 video jossain vaiheessa.

Nyt voi sitten kommentoida ihan vapaasti että mikä on sinun mielestäsi näistä paras FS2004 video.

edit: Videot siis löytyvät täältä http://triple7.1g.fi/video/

Jani

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kaikki ovat mielettömän mahtavia, jos juku pitää nostaa esiin niin musikkien perusteella toi Air Europa, hyvä Diggo ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

En ole ihan varma, mutta epäilen, että en ole katsonut yhtään noista. Muuten kyllä, mutta konevalinnat ovat "hieman" tylsiä minun makuun ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

En ole edes nähnyt kaikkia (Valitettavasti :P ) Mutta laitoin Emirates 777 koska siinä on ainakin hieno kone :D Tai voi olla että olen tuon nähnyt.. ::)

EDIT: Mutta kaikki ne on todella hienoja!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

En ole ihan varma, mutta epäilen, että en ole katsonut yhtään noista. Muuten kyllä, mutta konevalinnat ovat "hieman" tylsiä minun makuun ;D

näin arvelinkin ;D mutta onhan tuolla listalla ATR ;)

Pitäisi kai joskus jaksaa tehdä sellainen räpistinvideo.

Jani

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ainoa, joka on saanut minussa "Vau"-fiiliksen aikaan on tuo Alitalia-video, joten vastasin sen. Toki ihan kohtuullisia nuo muutkin, vaikka taso onkin laskussa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kaikki ovat ihan hyvin tehty, mutta paras on kuitenkin tuo Alitalia B767- video.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Missä vaihtoehto "EWWK"

-kaitsu

jos ei nuo videot kiinnosta niin silloin ei polliin tarvitse vastata ;) Yksinkertaisesti sen takia en laittanut kanadaa tai EVVK:ta.

Jani

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minun mielestäni asiallisiin aiheisiin/kyseilyihin ei tarvitse lisätä jotain Kanadaa tai EVVK.Huumoriahan tässä ei olla hakemassa,toisinkuin niissä jossa nämä kyseiset nimet mainitaan.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

En ole vissiin ihan kaikkia nähnyt, mutta tuo Virgin Atlantic video kyllä on upea, joten ääni meni sille!

Netsyen maalaus se vaan on niin upea kaikessa yksinkertaisuudessaan! ;)

edit: Ja tottakai itse videokin oli hyvä! ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Valitsin tuon Tu-154 -videon ihan vaan mahtavan konevalinnan vuoksi. Kaikki videosi ovat kyllä katsomisen arvoisia, suurin osa niistä on hyvinkin laadukkaita ja viihdyttäviä. :)

Jonne

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

kiitän ja kumarran jo äänen antaneille. Näyttää vievän voiton tuo 767 video ;D

Jani

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

En oikein osaa noista valita...

Koneelta löytyvät kaikki, muutamaa lukuun ottamatta. :)

Kaikki muut ovat mielestäni tosi hienoja, ja niitä tulee usein koneelta katsottua, mutta...mielestäni American Airlines 757 video oli aika karsea (ei pahalla). Mutta sehän olikin niitä ensimmäisiä videoitasi. ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

En oikein osaa noista valita...

Koneelta löytyvät kaikki, muutamaa lukuun ottamatta. :)

Kaikki muut ovat mielestäni tosi hienoja, ja niitä tulee usein koneelta katsottua, mutta...mielestäni American Airlines 757 video oli aika karsea (ei pahalla). Mutta sehän olikin niitä ensimmäisiä videoitasi. ;)

jep ja samoin tuo 747 video. On ne ehkä niistä ajoista "vähän" parantuneet.

Itse en edes uskalla niitä enään katsoa ;D

Pitänee kait sitten joskus tehdä uudet 757 ja 747 videot.

Jani

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään