Guest FIN1979

Ensimmäinen simun kaatuminen vuoteen

7 viestiä aiheessa

eilen olin videon teko lennolla Miamista, New Yorkkiin. Kun olin matkan puolivälissä 38,000 jalassa niin kone vain yht'äkkiä buuttasi itsensä.

Oli vähän sellainen WTF ilme päällä. Eipä ole varmaan vuoteen käynyt niin että kesken lennon simu olisi tinannut tai kone kaatunut. Kerta se on ensimmäinenkin.

Mistäköhän moinen buuttaaminen olisi johtunut ? Lämmöt olivat seuraavat; System: 31C ja CPU 55C eli ei se lämmöistä pitäisi johtua.

Tälläisen ilmoituksen kone antoi kun käynnistin sen uudestaan.

[ Attachment removed / expired ]

Lensin eilen pari kertaa uudestaan ja mitään vastaavaa ei tapahtunut. Eipä ole tälläista koskaan aikaisemminkaan tapahtunut.

Jani

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Sanottaisko, että se, että sulle tapahtuu noin vain kerran vuodessa, osoittaa kaiken olevan koneessasi erityisen tervettä :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

eipä tosiaan ole simu tai kone kaatunut piiitkään aikaan. Olisi pitänyt lähettää tuo error raportti ja katsoa se tarkempi selostus.

Ihmettelin vaan kun kesken lennon kone buuttasi. En edes koskenut näppäimistöön tai tikkuun. Fraps pyöri taustalla.

Jani

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kyllä niitä satunnaiseksi laskettaviakin kaatumisiakin aina joskus tulee. Syynä ovat yleensä ohjelmien ja käyttöjärjestelmän virheet. Jotkin virheet tapahtuvat vain monen yhtäaikaisen ehdon täyttyessä, eikä näitä saada koodista koskaan pois, kun ei päästä jäljille. Ylikuumeneminenkin on mahdollinen syy, mutta silloin koneesi pitäisi kaatuilla usein täydellä kuormalla ja kesähelteillä jatkuvasti.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minulla kaatui eilen täsmälleen samalla tavalla ja ensimmäistä kertaa ikinä. Ihan käsittämätön buutti kesken hommien. Mun mielestä toi ei johdu simusta vaan windowsista.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Moi!

Minulla kaatui simu tuossa puoli vuotta sitten noin 5-10 minuutin välein työpöydälle saakka. Kyllä olin silloin innoissani, kun löysin tuon autosave-ohjelman! Tätä kärsimystä kesti useamman kuukauden ajan ja sitten ongelma häipyi jostain selittämättömästä syystä. Nykyisin tuollainen kaatuilu on jo harvinaista. Pitää kyllä puupäätä koputtaa...

Jonne

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minulla kaatui eilen täsmälleen samalla tavalla ja ensimmäistä kertaa ikinä. Ihan käsittämätön buutti kesken hommien. Mun mielestä toi ei johdu simusta vaan windowsista.

Näin itsekkin ajattelin että Wintoosan syytä se on. Simu kun ei ole virheeseen kaatunut kertaakaan uudelleen installoinnin jälkeen.

Ihmettelen että mikä on voinut aiheuttaa tuon äkillisen buuttauksen. Lensin Pohjois-Carolinen yllä 727:lla ihan normaalia lentoa. olen aiakisemminkin lentänyt siellä ja samalla koneella eikä vastaavaa ole tapahtunut.

henkimaailman juttuja sanon minä.

Jani

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään