Guest Wingman

Afcad Takkuaa

3 viestiä aiheessa

- Mikähän voisi blokata Afcadin Collect Airportsin, eli lentokenttätietojen keräämisen, editointia varten ? FsuipC: tä on asennettu ja vaihdeltu Modules kansioon uusiksi ( ei vaikutusta) Afcad asenneltu uusiksi ( Molempia ysi versioita kokeiltu, ei vaikutusta) joten vika on ehkä FS puolella. Olisiko syy kenttien asennus Addon Scenery, sekä Scenery puolelle, eli eri kansioihin ? Mutta eikö "Affu " hae tiedot Scenery/ world/ scenery/ bgl. tiedostosta, samoin kuin Traffic tools. Myös tuo bgl. on kokeiltu vaihtaa originaaliin ja omaan trafficciin, siis airport filen osalta (ei vaikutusta ) .. Mitchelli squadroona odottaa lähtöä, mutta platseja on vain kolme, eli 6 ai mitsua ei löydä alustoja, tana.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hei,

Minulla esiintyi tuo sama ongelma muutama kuukausi sitten. Vikana oli, että olin asentanut Shehryar Ansarin Santa Ana John Wayne Orange County Airport sceneryn. Poistamalla kyseisen sceneryn, asia korjaantui. Eli vikaa kannatta etsiä poistamalla joitain asentamiasi addon sceneryjä.

Harri

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hei,

Minulla esiintyi tuo sama ongelma muutama kuukausi sitten. Vikana oli, että olin asentanut Shehryar Ansarin Santa Ana John Wayne Orange County Airport sceneryn. Poistamalla kyseisen sceneryn, asia korjaantui. Eli vikaa kannatta etsiä poistamalla joitain asentamiasi addon sceneryjä.

Harri

- Kiitokset Harrille!

Kokeilin J.W Kentän poistoa, heti pelitti. Eli ei tarvinnut kokeilla muiden lisäosien kanssa. Pidän tuosta kentästä simun kannalta ja vaikka poistin staattiset koneet, niin Affu ei toiminut. Kentässä ei varmasti ole vikaa, mutta data saattaa poiketa perinteisestä, joten tuo yksinkertainen Cadi softan runko ei tajua hyvän päälle mitään. No editointi ilman Johnnyä ja plaani takaisin. Tattis vielä kerran.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään