Esa Sairio

MD 80 asennus?

3 viestiä aiheessa

Asensin MD 81/82- paketin nimeltään bp_md81_final.zip. Kone on muuten aika hyvä mallinnus, mutta kahta asiaa en saa toimimaan.

1. Kun tekee lennon FS:n omalla Flight Plannerilla ja normaalisti sitten kytkee nousun jälkeen GPS:n päälle ja painaa NAV- nappulaa, ei lentokone ryhdykään seuraamaan ohjelmoitua reittiä.

2. Laskeuduttaessa kone ei tartu myöskään ILS- säteeseen vaikka tekee homman ihan oikein, samoin kuin muillakin koneilla, joilla ILS- laskeutuminen toimii. Siis oikea taajuus, oikea korkeus, altapäin pystysäteeseen, oikeassa kulmassa ja oikealla nopeudella, nappula APP kytkettynä.

Onko kellään tätä muuten hyvää konetta asennettua? Ja miten nuo epäkohdat saisi korjattua vai teenkö jotakin väärin? Ohjeissa ei näistä erikseen puhuta mitään.

yES

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Asensin Samuli Sutisen paneelin (MD 80) siinä olevalla autoinstallerilla. Siinä tuli mukana näköjään myös itse kone, mutta ei Finnairia vaan Alaskan ym. lentoyhtiöiden väreissä.

Miten tulee toimia, jotta minulla olisi seuraava, toimiva kombinaatio:

1. Samulin MD- paneeli (hyvän näköinen ja hyvä framerate, en vielä ole lentänyt)

2. Itse koneessa Finnairin värit.

3. Mahdollisimman hyvät ja aidot äänet ko. koneeseen.

Tästä ei löytynyt kunnon ohjeita readmeistä.

yES

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Asensin Samuli Sutisen paneelin (MD 80) siinä olevalla autoinstallerilla. Siinä tuli mukana näköjään myös itse kone, mutta ei Finnairia vaan Alaskan ym. lentoyhtiöiden väreissä.

Miten tulee toimia, jotta minulla olisi seuraava, toimiva kombinaatio:

1. Samulin MD- paneeli (hyvän näköinen ja hyvä framerate, en vielä ole lentänyt)

2. Itse koneessa Finnairin värit.

3. Mahdollisimman hyvät ja aidot äänet ko. koneeseen.

Tästä ei löytynyt kunnon ohjeita readmeistä.

yES

2.Tässä on yksi paintti http://files.fsnordic.net/cgi-bin/file/jump.cgi?ID=819

3.Täältä http://files.fsnordic.net/cgi-bin/file/jump.cgi?ID=786

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään