Ville Viiperi

Lahjatoiveet kirjattu! (Kaikki valmista)

34 viestiä aiheessa

Heippa.

Olen nyt teidän suosituksien mukaan yrittänyt katsella lahjoja. Toivelistalle lähtee

-De Havillan Beaver -korvataan Beecraft Bonanza v35

-Level D 767 -Korvataan Rfp 747-200

-Dreamfleet 727 -Maddog 80

Kertokaa pitäisikö joku vaihtaa? Teillä aivan varmasti on kokemusta näistä, jos joku ei ole hintansa arvoinen sanokaa ihmeessä.Sillä ei ole kivaa sitten synttäreillä lennellä kun saakin huomata koneen olevan ihan (no te tiedätte xD) Eli kertokaa myös linkkejä jossa voi olla arvosteluja.Airbussin arvostelun tiedänkin.

Toivon uusien valintojen olevan parempia :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kokemusta on vain PSS:n osalta, ja voin sanoa että se on hieman vaatimattomille käyttäjille tarkoitettu, eli siinä on Reilusti Eroa esimerkiksi näihin uusiin Flight 1:n ATR:iin verrattuna. Ja FS2002:lle alunperin tehty näkyy myös jäljessä. Mutta jos et hae ihan täydellisyyttä niin oiva vaihtoehto. On siinä hyviäkin ominaisuuksia, kuten kevyt koneelle ja varmasti paras bussiin tehty paneeli tällä hetkellä. (en tosin ole ihan varma siitä eräästä toisesta lisäosa-bussista). Jos et ole vielä katsonut, niin tuolla FSN:n "rewiews"-puolella on tästäkin hyvä arvostelu.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

En oikein osaa noista koneista mitään kertoa, mutta jos matkustajakoneet kiinnostaa niin kannattaa miettiä sitä Level-D Simulations 767:ä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

En oikein osaa noista koneista mitään kertoa, mutta jos matkustajakoneet kiinnostaa niin kannattaa miettiä sitä Level-D Simulations 767:ä.

Juu, unohtuikin minulta mainita, tuo on varmasti erittäin hyvä lisäosa. Itsellä ei ole kokemusta, koska konetyypillä en lennä, mutta odottelen erittäin innolla sitä B757-lisäosaa. En tällä hetkellä muuta odotakaan.. :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

En missään tapauksessa (kai) pääsisi 767:lla maahan.Mutta harjoitus tekee mestarin!

Pääääset sinä. Ei se sen kummoisempi ole kuin esim. MD-11 tai B757. Pikkasen erilainen ohjattava. (tai no mistäs minä tiedän, kun en kyseiseen konetyyppiin koske..) ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Vaihdan tuon PSS Airbussin Flight1 atr:rällä.. ;)

Juu se on erinomainen, ja suositeltava lisäosahankinta. Suhteellisen kevytkin koneelle. Siis jos tykkää tuon kokoisella koneella lennellä. :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Laita ihmeessä LDS767 listalle. Siinä ois erittäin hyvä ja tarkasti mallinnettu kone. Vaatii toki paljon harjoittelua sekä manuaalien lukemista.

Eli suosittelen tätä!

Jesse

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Laita ihmeessä LDS767 listalle. Siinä ois erittäin hyvä ja tarkasti mallinnettu kone. Vaatii toki paljon harjoittelua sekä manuaalien lukemista.

Eli suosittelen tätä!

Jesse

Juu.. Onkos parempi kuin tuo dreamfleetin 727?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Juu.. Onkos parempi kuin tuo dreamfleetin 727?

Itselläni ei ole tuosta koneesta kokemuksia, joten en voi oikein verrata toisiaan.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Itselläni ei ole tuosta koneesta kokemuksia, joten en voi oikein verrata toisiaan.

No eipä mitään Jani varmaankin tietää.Olisiko sillä tätä 727? No silti mottoni on aina "mitä pienempi sen parempi" taidan kyllä kallistua 767:kaan :o

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

- Sotke nuo kaikki suohon ja hommaa : Eaglesoft Cessna Citation + Pmdg 737 NG. Teknisesti parhaat ja konetta pitkäksi aikaa. PS. "Nuhapumppua" voi myös vähän tukea näille nautinto aineille, jolloin meno sen kun paranee.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei kannata unohtaa, että PMDG:ltä on tullossa MD-11 ja B747.

Nämä ovat jo nyt minulla ostoslistalla, nyt vai pitää odottaa, että ne ilmestyisivät. 8) :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei kannata unohtaa, että PMDG:ltä on tullossa MD-11 ja B747.

Nämä ovat jo nyt minulla ostoslistalla, nyt vai pitää odottaa, että ne ilmestyisivät. 8) :P

On vai? No pitää lainata iskän luottokorttia ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Suosittelen Ville Dreamfleet 727 lisäosaa lämpimästi. Ja jos tykkäät pöristellä pienillä propseilla, niin saman firman Beech a36 on myös hankinnan arvoinen.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Oma TOP5 lisäosakonelista on tämä

* Level-D 767

* PMDG 737NG

* Flight1 ATR72

* Dreamfleet 727

* Realair Spitfire / Flight1 Beech A36

Nuo eivät sitten ole missään paremmuusjärjestyksessä vaan kukin oman luokkansa parhaimpia.

Itse en tuohon listaan PSS A32S Prota laske. Se kun ei ole enään FS2004 standardien mukainen lisäosa...

edit: Lisätään vielä Aerosoftin DHC-2 Beaver. Se on yksi suosikki puskakoneista mitä lennän.

Jani

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Flight1 Atr on kyllä hieno kone.Tuo level-D lienee olla tärkeä hankinta, ja tuo Dreamfleetin 727. Onko kummassakaan yhtään Default-gaugesia? Njaa.. Ehkä 767 on helpompi koska siinä on nyt vähän uudempi ohjaamo kuin 727, mutta taas vanhat ovat kauniita, olen huomannyt 707:sakin kuinka vaikea ohjaamo on, kaiken löytäminen kestää aika kauan.Esimerkiksi Autopilotti on monimutkainen, mutta olen jo oppinut, onneksi.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

- Sotke nuo kaikki suohon ja hommaa : Eaglesoft Cessna Citation + Pmdg 737 NG. Teknisesti parhaat ja konetta pitkäksi aikaa.

No sinähän sen perhana sanoit! ;D Itte hankkisin noi heti ekana jos vain pystyisin! Siinä kaksi niin upeaa lisäosaa että huh!!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eipä ainakaan tietääkseni missään noissa koneissa ole default gaugeja. Ainakaan ei itselläni pistänyt noissa lisäosissa sellaisia silmään.

Jani

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

PMDG:ltä on tullossa MD-11 ja B747.

Joo, tuo MD-11 on pakko hankkia heti kun se tulee. Tietääkös kukaan tuleeko siihen säätutkaa ja milloin se noin suurinpiirtein valmistuu/ julkaistaan? olisi mukava tietää.

nimim. MD-11 fani

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Joo, tuo MD-11 on pakko hankkia heti kun se tulee. Tietääkös kukaan tuleeko siihen säätutkaa ja milloin se noin suurinpiirtein valmistuu/ julkaistaan? olisi mukava tietää.

nimim. MD-11 fani

Se työ näytti hyvin keskeneräiseltä :-\

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Nyt olen pitkän mietinnän jälkeen kirjannut kaiken:

-RFPB 747-200 (tullut)

-Bonanza v35 (tulossa)

-LAGO Maddog 80 (tilataan myöhemmin)

Toivottavasti ei tule paljon kritiikkiä siitä että olen vaihdellut koko ajan.Mutta nämä ovat pysyvät! Enään synttäreihin 3 päivää,ja sitä odotan innolla

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään