Guest jukkapalander

Mistä toimiva Afcad (Lisää afcad ongelmia)

10 viestiä aiheessa

Mistä toimiva Afcad Tallinn 2002:selle (simu on 2004)? File Libraryn afcad ei näyttänyt toimivan kun koneet oli pitkin poikin peltoja ja kiitoradalta lähtiessä kone olikin kiitoradan vieressä eikä radalla toisin kuin pitäisi.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jos olet asentanut FIN AFCADS-paketin, niin sieltä löytyy myös Tallinnan AFCAD. Korvaa tuolla uudella afcadilla fin afcads-kansion scenery kansiossa oleva vresio.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jos olet asentanut FIN AFCADS-paketin, niin sieltä löytyy myös Tallinnan AFCAD. Korvaa tuolla uudella afcadilla fin afcads-kansion scenery kansiossa oleva vresio.

Tein kyseisen toiminnon mutta näyttää ettei tuokaan afcad yhteensovi Tallinn2002:sen kanssa

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tein kyseisen toiminnon mutta näyttää ettei tuokaan afcad yhteensovi Tallinn2002:sen kanssa

Siis se mikä on Jani Salon tekemän ja jonka saa täältä FSN:stä? Kyllä sen pitäisi olla, koska minulla se ainakin toimii. Minulla oli vastaava ongelma kuin sinulla, kunnes huomasin nuo AFCADit tuplana. Taisinpa jopa kysäistä siitä ongelmasta täällä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Täytyykö kaikki Afcadit sijoittaa Finnafcads scenery kansioon?

Kaikki Suomen kenttien AFCADit kannattaa laittaa sinne ja tarkastaa, että esim. Addon scenery\scenery kansiossa ei ole niitä tuplana. Muiden kenttien AFCADit olen laittanut tuonne addon scenery\scenery kansioon.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tuplana taisi olla, poistin defu afcadin ja laitoin Jani Salon tekemän tilalle, toimii! Kiitokset! :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Nyt tuli lisää ongelmia. Asentaessani Oslon Gardermoenin ja afcadin addon scenery, scenery kansioon, koneet ovat silti terminaalien sisällä ja nurmikoilla. Toinen ongelma on että Tukholman asentaessani scenery toimii muuten mutta portille ja kiitotielle (violetti avustaja) ei näy vaikka sen pistäisi radiosta päälle kun pyytää portille tai kiitotielle rullauslupaa, mikä avuksi?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Nyt tuli lisää ongelmia. Asentaessani Oslon Gardermoenin ja afcadin addon scenery, scenery kansioon, koneet ovat silti terminaalien sisällä ja nurmikoilla.

Minulla taisi olla myös tuo ongelma. Ongelma taisi korjaantua, kun asensin päivitetyn AFCADin Gardermoenista. Katso vielä, että tuostakaan ei ole tuplaversiota Norway airportsin scenery-kansiossa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään