Ville Viiperi

Kokemuksia PMDG Boeing 737 ja Dreamfleet 727:sta ?

35 viestiä aiheessa

Moikka!

Yritän anella vanhemmilta synttärilahjaksi jotain (joitain) maksullisiä lisäosia.. Ajettelin PMDG:n 737 ja Dreamfleetin 727? Vai onko Captain simin pojat tehnyt parempaa jälkeä? Olisi katsokaas kiva tietää mitä haluan.. Aikaakaan on 23 päivää että täytän 12 :D Elikkä kokemuksia näistä.. Ja hyviä nettikauppoja ostaa.. CDON.comista olen ostanut myös 2004 ja siellä näyttää olevan lisäreitä.. Harmi että kuvat puuttuvat.. :(

Dauu..

PS: vaihdan joka päivä päivämäärää.. ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

PMDG:n sivuiltahan saat ainakin sen 737:n :D Luulisin että tuo on kyllä hyvä.. näyttää ainakin pirun hienolta. Ja sen haluaisin myös ite mutta kun ei ole niitä kortteja millä saa ostettua tuolta.. ::) Eikä taida levyversiona saada mistään kaupasta...

Sitte tuo 727.. mulla on toi 727 Pro... Ihan mukavahan sekin on.. :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No sen verran voin sanoa että mielestäni (ja vain minun mielestäni) PMDG;n 737NG on paras fööni fs;lle mitä olen koskaan lentänyt.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No sen verran voin sanoa että mielestäni (ja vain minun mielestäni) PMDG;n 737NG on paras fööni fs;lle mitä olen koskaan lentänyt.

Noin mäkin vähän luulen. Tai ehkä noi bussit menee edelle, mutta kumminkin.

Ei turhaan sulla toi Proud "NG" Driver 8)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Myös minä suosittelen ehdottomasti tuota PMDG:n boeingia. Se on todella mahtava paketti, jota oppii käyttämään kuitenkin suhteellisen helposti. :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

PMDG:n bojonkit ovat mainioita valmiita paketteja, mutta mielestäni aika raskaita pyörittää uusimpiin lisäosiin verrattuna, esim. LVLD 767, vaikka ominaisuuksia viimeksimainitussa on paljon enemmän. Ja lisää tulossa. Täytyy tietysti muistaa että PMDG:n 737:t edustavat pari vuotta vanhaa FS-ohjelmointitekniikkaa, vaikka sinällään ovatkin mainioita. Eikä niitä enää 95% todennäköisyydellä päivitetä..

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

PMDG:n 737 on kyllä vallan mainio. Ainoa vaan että VC on todella raskas joten sitä ei tule käytettyä oikeestaan koskaan. :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

nojuu. vaikka meneehän tuo toiston puolelle mutta PMDG 737 rulettaa

mulla on koko sarja 600-900 ja en ole katunut. Mutta totta on sekin että tehoja tuo vaatii - itse käytän aina 3d:tä ja ei voi ihan sulavaksi aina kehua

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kannattaa muuten myös harkita Level-D Simulations 767:n ostamista ;)

Jep, helkutin loistava vehje ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jep, helkutin loistava vehje ;D

ostin itsekkin tuon, mutten ole jostain syystä ihan hirmuisesti innostunut siitä, oiskos liian suttuinen ja sekava jotenkin siis tuo LD767 ettei oikein vedä. no rajalliset aikavaratkin sanelee sen että pysytään 737 sarjassa

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kannattaa muuten myös harkita Level-D Simulations 767:n ostamista ;)

Nyt menee oftopic mutta huomasin että kun LDS 767 ilmestyi, iso osa palstalaisista osti sen mutta vähän aikaan julkaisusta kukaan ei ole puhunut siitä mitään eikä ole kuvankaappauksiakaan näkynyt. Lennättekö te sillä vai onko tullut kyllästyminen? Samaa vikaa esiintyy myös muilla koneilla.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Itsekkin suosittelen tuota PMDG:tä, se on erittäin hyvä kone.

Tuosta 727:stä kun saa freeware osilla ihan kelvollisen kokonaisuuden, eikä tuo payware näytä siitä paljoa eroavan (kuvien perusteella ::))

Näyttää muuten erittäin aidolta tuo CS 767:n overhead, paljon hienompi kuin LDS:n. Luulenpa että LDS saa pahan vastuksen kun noita kuvia katsoo. ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Nyt menee oftopic mutta huomasin että kun LDS 767 ilmestyi, iso osa palstalaisista osti sen mutta vähän aikaan julkaisusta kukaan ei ole puhunut siitä mitään eikä ole kuvankaappauksiakaan näkynyt. Lennättekö te sillä vai onko tullut kyllästyminen? Samaa vikaa esiintyy myös muilla koneilla.

Jengi vasta opettelee sen käyttöä...

Näyttää muuten erittäin aidolta tuo CS 767:n overhead, paljon hienompi kuin LDS:n. Luulenpa että LDS saa pahan vastuksen kun noita kuvia katsoo. ;)

Varmaan saattaa tulla kilpailija, jos tykkää visuaalikarkista. Mutta en jaksa uskoa, että systeemien mallinnus jne tulee olemaan edes lähellä samaa tasoa LDS:n kanssa...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Prkle miksi kaikki tekevät noita samoja koneita? Uus kunnon pikku jetti olis kiva niitä kun ei ole viime aikoina ilmestynyt esim. Gulstreamin G550

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Itse on tullut lennettyä LDS 767:lla, kun sitä ennen taas PMDG 737:lla.

Kummatki lentävät kivasti ja en nyt silleen laitteiston mallinnuksessa isoja eroja näe.

Tosin LDS 767 on kuulemma tällä viikolla tulossa maintenance pätsi, joka korjaa muutaman mukavan asian ;D

En käsitä, miksi LDS:ään pistettiin kaikki sidstarit yhteen tiedostoon.

PMDG:n kanssa ihmettelen sitä hintapolitiikkaa, sillä 600/700 on vanhemmalla tekniikalla kuin 800/900 ja jos haluat vain 800/900, pitää ostaa kummatkin. Haluat tosin kummatkin jo pelkästään paremman tekniikankin takia. Tämä on se asia mistä en pidä PMDG:ssä.

Noh, on se silti vielä parempi hintapolitiikka kuin MDMaxilla mädärinsä kanssa (plus raju kopiointisuojaus, sillä kuulemani mukaan pitäisi olla aina yhteydessä nettiin, kun sillä lentää), joka menee boikotointilistalle.

Turboproppi puolella Flight1 ATR on hieno.

Sillä on kiva hoppailla pienempien kenttien välillä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Vaikkei sitä kysyttykään, todetaan vielä että LDS:n EHDOTON plussa on se, että se taipuu hyvin FS2004:n ympärille; lentoa ei tarvitse aloittaa latailemalla mitään default-cessnaa ja lennot voi tallentaa ja LDS-moduuli tallentaa samanaikaisesti ohjaamon ja FMC:n asetukset omaan tiedostoonsa. Näin tilanteen voi pitkillä lennoilla tallentaa, taikka sitten harjoitella erilaisia lähestymis- ja lentoonlähtötilanteita ilman että täytyy aina lentää koko lento.

Muut tuotteet tuntuvat (LDS:n verrattuna) keikkuvan jotenkin huterasti veitsenterällä, koska niitä on jouduttu niin voimakkaasti ohjelmoimaan FS:n "ohi".

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Noh, on se silti vielä parempi hintapolitiikka kuin MDMaxilla mädärinsä kanssa (plus raju kopiointisuojaus, sillä kuulemani mukaan pitäisi olla aina yhteydessä nettiin, kun sillä lentää), joka menee boikotointilistalle.

Ei pidä paikkaansa, justiin testasin offline ja kaikki toimii.

Mitä tulee LDS 767 koneeseen niin omalta kohdaltani pitää kyllä sanoa että vaikka se onkin hieno ja kaikin puolin hyvin tehty niin ei se kuitenkaan "tunnu" uudelta lisäosalta PIC 767 jälkeen. Tällä PIC 767 tuli aikoinaan lennettyä niin paljon että jotenkin ei tämä LDS 767 jaksa innostaa enää... toisaalta tämä "millä koneella lentää milloinkin" on kausittaista, joten varmaan tulee taas 767-kausi joskus.

Mutta ehdottomasti 767 on hieno lisäosa, samoin PMDG ja Dreamfleetin koneet. PMDG 600/700 sarja päivittyy 800/900 mukana. Mitä tulee 727:aan niin todellakin Probstin paneeli on todella hyvä ja se on freeware. Dreamfleetin kone tosin lentää vakuuttavimmin, realistisuudesta en kuitenkaan sano mitään kun en tiedä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Itsekkin suosittelen tuota PMDG:tä, se on erittäin hyvä kone.

Tuosta 727:stä kun saa freeware osilla ihan kelvollisen kokonaisuuden, eikä tuo payware näytä siitä paljoa eroavan (kuvien perusteella ::))

Moi

Itselläni on niin Dreamfleetin 727, PMDG 737NG 600-900 ja Level-D 767.

Onhan tuo Eric Cantun freeware 727 hiano, mutta itse kyllä tykkäsin enemmän tuosta Dreamfleetin mallista. Siinä on VC ja kunnon wingviewit. Lisäksi Dreamfleetin 727 paneeli on aivan huippu ja mukana tulee myös 727-100 malli. Harmi kun 727 Winglet mallia ei ole :( Lisäksi tuo Dreamfleetin 727 toimii FSNavigatorin kanssa.

Olen ollut myös tyytyväinen PMDG:n 737NG sarjaan ja vielä opettelen LDS767:a joka sekin on ihan kiva.

Jani

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Lisäksi tuo Dreamfleetin 727 toimii FSNavigatorin kanssa.

Ööö..hetkinen.. etkö käytä koneiden omia navigointijärjestelmiä ja autopilotteja?.. wtf?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ööö..hetkinen.. etkö käytä koneiden omia navigointijärjestelmiä ja autopilotteja?.. wtf?

jep jep, käytän tuossa Dreamfleetin 727:ssa reitin suunnitteluun FSNavigaattoria. Sitten ihan normaalisti koneen omalla autopilotilla säädän kurssin yms. Laskut ja nousut mennään aina 727:lla käsipelillä.

FSnavigatorilla suunnittelen myös Level-D 767 ja PMDG 737NG:n reitit ja syötän ne sitten FMC:n käsin tai exportilla.

Jani

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jaaa... mie jo ihmettelin, kun puhuit FSNav yhteensopivuudesta.

kyllähän tuota Dreamfleetin 727:aa voi lentää myös pelkästään FSNavigatorin FMC:n avustuksella. Siihen eivät monet payware koneet pysty koska autopilotti järjestelmät on erilaiset.

Itse odottelen myös innolla Eric Cantun Lockheed L-1011 TriStaria.

Jani

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään