Guest FIN1979

Mitä tehdä kun "FS -tylsyys" iskee ?

38 viestiä aiheessa

tereeks

Tällä viikolla on tullut taas säädettyä tuota FS2004:sta ja asenneltua AI-liikennettä uudelleen. Vielä olisi noin 150 eri aikataulua asenneltava niin että pääsisi eroon siitä yhdestä isosta Traffic .bgl:stä.

Nyt on kuitenkin käynyt niin että homma vain ei jaksaisi kiinnostaa. Nyt on sellainen fiilis että ei jaksaisi edes lentää tai tehdä mitään modausta/säätöä.

Musta tuntuu että nyt on iskenyt ns. FS-tylsyys ;D

ei innosta lento, ei jaksa säätää... tässä on tullut melkein viikko kun olen edes FS2004:sta käynnistänyt. Edelliset screenshotitkin ovat melkein kuukauden takaa :P

mikä neuvoksi Mistä lisää ideoita/piristystä FS lentelyyn ?

Tuntuu että reittilennot on lennetty ja kaikki puskat käyty läpi puskalennoilla...

onko muille koskaan tullut vastaavaa kiinnostuksen menettämistä FS:ää kohtaan ?

:P

kai sitä täytyy räimiä muutama erä Half Life 2:sta :-X

Jani

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jep.. Otas ihan rennosti.. Hätä ei ole tämän näköinen, kun se saattaa kuulostaa.. Jos sinulla löytyy jotain peliä esim. SWAT tai Half-Life tms. Pelaat niitä viikon tai saataa mennä kakski.. Alkaa pikkuhiljaa simu taas kiinnostamaan :P... Taikka sitte vaa et pelaa mitään.. Reippailet ulkona vaikka niitä koneita muikistelemassa... Ei kait sitä simua tarvi nyt ihan niin lakina ottaa, että tulee hätä käteen kun ei enää kiinnosta ;D... Eli toisin sanottanua, teet vain jotain muuta.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ulos.

Kirjastoon.

Kahvilaan.

Baariin jos huvittaa.

Konserttiin

Teatteriin

;)

Kyllä se FS käynnistyy sitten taas kun huvittaa, ei siitä varmaankaan kannata huolta kantaa. ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hmm, kirjoitanko reseptin :P.

Noh, kyllä se siitä vapun jälkeen paranee kun on päässyt vähän tuulettumaan. ::)

Käy vaikka IRL lennolla, se voisi auttaa tautiisi.

;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

joo, täytyy katella jahka saisi tuon AI-liikenne modauksen tehtyä valmiiksi niin josko sitten tulisi taas lenneltyä.

Onneksi nyt on Vappu viikonloppu. Ehkä sitten ensi viikolla taas jaksaa säätää. Eipä sitä ole tullut pidettyä taukoa FS2004.sta vähään aikaan.

ei hemskata, pitääkö tässä nyt oikein hankkia elämä :o

elämä on... vai miten se menikään ;D

Jani

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Muuten, olen huomannut itselläkin tuota "laantumista". Mielestäni paras keino tylsyyden poistamiseksi on lähteä matkalle tai tutustua ihkaoikeisiin lentokoneisiin. ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Muuten, olen huomannut itselläkin tuota "laantumista". Mielestäni paras keino tylsyyden poistamiseksi on lähteä matkalle tai tutustua ihkaoikeisiin lentokoneisiin. ;)

tai hankkia jostain lentoemo ;D

tässä on tullut odoteltua josko tulisi vaikka joku uusi hieno lisäosa taas ulos. Erityisesti listalla on PMDG 747-400 tai Eric Cantun L-1011 TriStar. Tosin niitten julkaisu on vielä ikuisuuden päässä...

Ehkäpä sitä voisi tehdä Suomen tourneen vaikka Flight1:n Beechillä.

Jani

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kyll jos saisin päättää tutkisinko oikeita koneita vai tyytyisinkö vaan kotikoneella simuluun, niin valitsisin ensimmäisen tietenkin.. Niinkuin Janille ilmeni, hanki se elämä ja tee jotain muuta vähän aikaan.. Kyllä se simukärpänen taas puraisee ;D.

EDIT: Ei hyvältä näytä.. Muut kehottaa irtautumaan simusta, nii Jani vaan kasvatelee ostoslistaa lisäosille... Voi voi.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hommaan täytyy saada jotain kiellettyä, kaikki kiellettyhän kiinnostaa. Siispä hommaa kotiin muori kaulimen kanssa (jos ei vielä ole) joka vaatii lopettamaan koko tyhjänpäiväisen harrastuksen.

Ennen pitkää huomaat, että kun muori nukahtaa, hiivit hiljaa koneelle ja taas lentää.

Tämä ei perustu omaan kokemukseen. En ainakaan myönnä.

Aivan yhtä tehokasta kuin laksatiivit yskänlääkkeenä, ei sitä uskalla yskiä kun reippaasti Levolaccia hörppää. ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Juu, mulla on välistä iskeny inspiraatio kato FS suhteen, mutta kyllä se siitä sitten innostus rupee löytymään. Vaikka tekemällä samoja reittejä toisenlaisilla koneilla jne. Itse en ole nyt lentänyt simussa 1,5viikkoon, ja tuskin taidan vähään aikaan lennellä, kun on ns. parempaakin tekemistä löytynyt. ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

On muuten sama mulla! ;D Ei jaksa yhtään lentää.. yritetty on pari kertaa mutta se loppuu siihen kun päästään ilmaan ja fillarit sisään 8) olen sitten pelannut juuri sitä SWAT4:sta ja köyntterii :D suosittelen niitä!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mulla noita kausia tulee kanssa aina välillä (parhaillaan en ole pelannut simua 3 viikkoon) mutta varmasti ennen kesää tekisi mieli kokeilla vielä homma on hallussa

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jotain sotapelejä väliin niin paljon että tekee mieli jo rauhallisempia pelejä.

Ja kantsii lentää tosi lyhyviä keikkoja , esim Tampere - Helsinki jotta on paljon tekemistä koko lennon ajan. 8)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tosiasiahan se on että simussa ei "tapahdu" mitään. Sillon jos siltä tuntuu että toimintaa pitäs olla, niin pelailen Brothers in armsia ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tosiasiahan se on että simussa ei "tapahdu" mitään. Sillon jos siltä tuntuu että toimintaa pitäs olla, niin pelailen Brothers in armsia ;)

Kyllä tapahtuu, varsinkin jos lentää VATSIM:issa yms. Laskeskelin esimerkiksi, että nousuun EFHK:lta käytän neljää eri karttaa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Se on ihan normaalia, että joskus tulee sellainen fiilis ettei huvita lennellä. Se on ihan tervettä mennä ulos, nähdä muita ihmisiä ja tehdä oikeasti jotain muuta.

Itselle tulee myös joskus samanlaisia fiiliksiä joskin nykyään vähemmän sillä nyt aika on rajoitteista jolloin pystyy keskittymään pelkästään simulentämiseen ja kun mahdollisuus on niin siitä osaa todella nauttia. Itsellä on tarkoitus jatkaa Vatsim-lentelyä nyt kun päivittäiset reissaamiset vähenevät ja aikaa on enemmän käytössä...se tuo uutta jännitysmomenttia tähän harrastukseen.

Meillä ei vaimo toimi simulentojarruna lainkaan, itseasiassa pitää sitä ihan hyvänä harrastuksena....fiksu ihminen.

Ja kun pääsee koneen kyytiin irl niin se antaa simulentämiseen tosissaan uutta puhtia....

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

tere

Kohta on AI-liikenne taas asennettu kokonaan uudelleen. Onneksi ei sitä huomenna tarvitse asennella ;D shamppanjapullon kanssa kun pitäisi mennä aamuselta Ullanlinnanmäelle...

Sitten kun olen kokonaan saanut tuon liikenteen asenneltua niin täytyy kehitellä taas vaikka jotain videon tynkää. Siinä ainakin riittää tekemistä.

Nyt on pari päivää tullut sitten pelailtua myös brothers in armsia, half life 2:sta, Freelanceria ja Empire Earth II:sta. Nuo ainakin tuovat vaihtelua niihin rutiini reittilentoihin.

Pitäisi vielä joku kerta tehdä se kameran ulkoilutus reissu Helsinki-Vantaalle...

Jani

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minullakin joskus puolisentoista vuotta sitten iski FS-tylsyys ja ajattelin pitää taukoa. Nyt se on vähän venähtänyt. ;D Samalla heitolla jätin pois myös muun koneella olemisen suurimmilta osin ja eipä ole tullut oltua ainakaan vuoteen enää paljoa koneella notkumassa. Taisin löytää elämän silloin. ;) Nyt viime kuukausina olen kuitenkin taas aloitellut satunnaisen vatsimin lennonjohtelun taas. FS:ää en jaksa säätää, vähän yritin, mutta siihen se sitten jäikin. Ei kyllä paljoa haittaakaan.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Taisin löytää elämän silloin. ;)

Onneksi olkoon ;D

Nyt viime kuukausina olen kuitenkin taas aloitellut satunnaisen vatsimin lennonjohtelun taas

Soisin kyllä, että tulisit taas joskus Vatsimin johtamaan, että pääsisi jatkamaan siitä mihin joskus jäätiin...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

moi

Nyt on melkein kaikki AI liikenne asenneltu uudestaan ja erillisiä Traffic .bgl teidostoja on yli 500 kpl :D

Ensi viikolla voisi pukata vaikka jotain videon tynkää ;)

Jani

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään