Guest MikaPohjo

Äkkiä apuun!!

12 viestiä aiheessa

Oon tekemässä tällä hetkellä ILS:ää EFKK:lle enkä löydä kentän VOR-taajuutta mistään? Osaisko joku auttaa??

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Oon tekemässä tällä hetkellä ILS:ää EFKK:lle enkä löydä kentän VOR-taajuutta mistään? Osaisko joku auttaa??

Vaccissa olevien karttojen mukaan Kruunupyyssä ei ole voria.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No miten ihmeessä sitten ILS tehdään? Koska kyllä fs antaa ne taajuudet kiitoteille...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei ole Kruunypyyssä eikä Kokkolassa VOR-majakkaa.. Sori. :) Mutta siinähän on kohta eteläpuolella Vaasa: 114.50 VAS.

Edit: Mitähän tuostakin oli apua.. ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No miten ihmeessä sitten ILS tehdään? Koska kyllä fs antaa ne taajuudet kiitoteille...

Eihän ILS:iin tarvita VOR:ia. Otat vaan sen localizerin (109.3, KK) taajuuden ja radiaalin 184, jos tulet 18:lle.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eihän ILS:iin tarvita VOR:ia. Otat vaan sen localizerin (109.3, KK) taajuuden ja radiaalin 184, jos tulet 18:lle.

Onko tuo oikeasti noin? mä olen ollut siinä uskossa että ne kolme taajuutta (localizer, vor ja suunta) pitää laittaa. no oppihan taas tästäkin jotain.

-kaitsu

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Onko tuo oikeasti noin? mä olen ollut siinä uskossa että ne kolme taajuutta (localizer, vor ja suunta) pitää laittaa. no oppihan taas tästäkin jotain.

-kaitsu

Ei se tietääkseni ihan pakollinen ole, sillä riittäähän se LLZ:kin. Mutta kentälle suunnistettaessa olisi hyvä tietää/olla myös tuo.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kaikille kentille ei oo ILS-lähestymistä esim. Malmille on vain 2NDB VOR ja VOR/DME ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään