Guest FINLAS

Scandinavian airports 1-hyvä ostos?

9 viestiä aiheessa

Eli olen tässä ajatellut tuon kyseisen maisema paketin ostoa. Onkos kellään kokemusta tosta? Kertokaas nyt mielipiteitä tosta lisä osasta...ettei nyt ihan sutta ainakaan hanki.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Huom, tuo ykkösen arvostelu on vanhemmasta versiosta, fs2004:lla toimiva vastaava lienee perusteiltaan sama mutta kuitenkin vähän päivitelty?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Joo en kyllä todellakaan lähde ostamaan tota kakkos versiota...Juuri siksi, kun kyllä FISD:n herrat tekee ne parhaat Suomen kentät simuun...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Vantaasta on kulkenut sellaisia kommentteja, että olisi kevyempi kuin FISDin freeware, mutta eipä ollut ainakaan tällä PC:llä, fps:t samoissa lukemissa lähestymisessä eli alle 10. Käyttökelvottomia molemmmat. Arlanda on kevyempi ja onnistunut eikä sitä saa freewarena. Kastrup on myös freewarena huippulaatua ja kun Norjan kentät saa kelvollisina freewarena niin ei siinä montaa kenttää saa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Arlanda on kevyempi ja onnistunut eikä sitä saa freewarena.

Ymmärsinkös nyt oikein, miten niin Arlandaa ei saa freewarena, johan se löytyy jo fsnordicin kirjastosta ja täältä

???

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mulla molemmat levyt 2 on hyvä ostos. 1 versiossa ekch on mulla ongelma. Kiitotiet 04-22 ovat molemat R-L eli molemissa kiitoteissä on 22L ja 04R

olen yrittänyt korjata afcad:llä mutta ei onnistu vaikka kuinka kirjainta vaihtaa muuten 1 versio vaikutaa hyvältä, mutta en ole tutkinut vielä kaikkia kenttiä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Itse panin aikoinani rahat siihen Helsinki -versioon joka sisälsi Malmin ja Vantaan. Kyllä FISD:n tekeleet hakkaa ne 100-0... Vitutti kyllä kun meni rahat hukkaan, mutta en edes tiedä onko minulla enää missään sitä pakettia. Ostin aikoinaan sen parempien freimien toivossa (mainostivat sitä), mutta ei ainakaan silloisella nuhapumpulla ollut mitään eroa FISDin maisemiin... :-\

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään