Guest mf2hd

Ongelmia LAGO:n kasikymppisen kanssa

6 viestiä aiheessa

Terve kaikille.

Vihdoinkin työt hellittivät sen verran, että aikaa jää myös lentämiseen. Ostin LAGO:n MD:n silloin kuin se julkaistiin, mutta sen toimivuus oli melko surkea. Nyt kun LAGO on julkaissut parikin SP:tä jotka kuulemma tekevät paketista siedettävän, ajattelin asentaa sen uudelleen. No asennettuani kummatkin SP:t tuli seuraava ilmoitus:

[ Attachment removed / expired ]

Service Packien asennuksen jälkeen ensimmäisellä kerralla tuli sama ilmoitus, mutta polku oli LAGO:n kansioon FS:n hakemistossa. Kopioin manuaalisesti tiedoston GAUGE kansioon ja kokeilin uudelleen. Tällä kerralla tuli jälleen sama ilmoitus ja polku oli GAUGE hakemistoon. Tämän jälkeen päätin kokeilla poistaa tiedoston kokonaan. Sen jälkeen sitten tuli tuo kuvassa näkyvä virheilmoitus. Tällä kertaa se antoi valita koneen eikä kaatunut, mutta mittarit puuttuivat. Olisin erittäin kiitollinen jos joku osaisi auttaa minua tässä ongelmassa, olen tehny jo kaikkeni että saisin sen toimimaan.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Toi on ihan vain mustalistatusta keystä johtuva.

Jos nyt ymmärsin täysin oikein, niin viittaat siihen että tuo ilmoitus tulee vain "waretettuihin" versiohin? Itse voin vakuuttaa että omani ei ainakaan ole "ware-versio", itse olen alalla jossa pyritään torjumaan juuri piraatti tuotteiden leviämistä. Voin sanoa myös että olen tehnyt myös LAGO:n kaltaisten firmojen kanssa yhteistyötä ehkästäksemme "waretusta".

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jos nyt ymmärsin täysin oikein, niin viittaat siihen että tuo ilmoitus tulee vain "waretettuihin" versiohin?

Ei, vaan tuossa linkissä oleva ongelma johtui waretetusta tuotteesta. Katsopa, josko readme:stä löytyisi rekisteröimiskoodi tuolle gaugelle.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eipä löytynyt. En ymmärrä mikä tässä mättää, meinaan FS:n yläpalkista valitsin LAGO ja sitten sieltä ReadMe. Tuli viestiksi, että "LAGO/LAGO Maddog readme.txt file cannot be run.". Eikä tuolla kansiossa ole edes ReadMe tiedostoa, vain jotain MADDOG2004 procedures ja Landing speed manuaalit.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään