Guest FIN1979

AI liikenne ja bgl tiedostot

8 viestiä aiheessa

moi

Olen tässä asentamassa Retro AI liikennettä ympäri USA:ta. Jos compilaan jokaisen lentoyhtiön erikseen omaksi .bgl tiedostokseen niin simun ollessa päällä overwritaavatko jokaisen bgl tiedoston AC#1 seuraavan yli ?

Noissa Retro AI plaaneissa kun jokaisessa aircraft teksti tiedostossa on numerointi AC#1, AC#2 etc. eikä esim AC#6541, AC#3215 etc.

AC#1,250,"AIA B727-100 American"

AC#2,250,"AIA B727-200 American"

AC#3,250,"FSP MD-81 American"

AC#4,250,"AIA_767-200_American"

AC#5,250,"FSP DC-10 American"

AC#6,250,"AIA B742_American"

AC#7,250,"FSP_B747-200_American Freighter"

ja

AC#1,200,"AI Pan Am 737-200"

AC#2,200,"AI Pan Am 727-200"

AC#3,200,"AI Pan Am DC-10"

AC#4,200,"AI Pan Am L-1011-500"

AC#5,200,"AI Pan Am 747SP"

AC#6,200,"AI Pan Am 747-100"

AC#7,200,"AI Pan Am 747-200"

Vai toimivatko plaanit oikein simussa jos minulla on monta Retro yhtiötä joissa jokaisen plaanissa alkaa ensimmäinen lentokone numerolla AC#1 ? Eli tällöin ne plaanit eivät menisi sekaisin ? Menipäs vaikeaksi mutta toivottavasti joku ymmärsi :P

Aikaisemmin minulla oli omat plaanit yhtenä könttänä Traffic_PAI.bgl nimisenä mutta nyt olen alkanut installoida jokaisen yhtiön erikseen omaksi .bgl tiedostoksi.

Jani

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mikäli oikein ymmärsin, niin ei haittaa, vaikka monessa bgl:ssä on samoja AC-numeroita. Minulla AI-liikenne on jaettu neljään eri tiedostoon ja kaikki alkavat numerosta 1.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jos esim PAI A321V2:n aircraft.cfg:ssä on PARKING CODES-kohta tyhjänä, niin miten se vaikuttaa? Pitääkö joka yhtiöllä olla joku oma tietty PARKING CODE?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

ok, kiitos vastauksista

Asennan nyt sitten nuo kiljoona Retro AI-liikenteen 80 -luvun plaania 8)

Täytyy laittaa sitten screenejä kun on valmis.

Jani

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jos esim PAI A321V2:n aircraft.cfg:ssä on PARKING CODES-kohta tyhjänä, niin miten se vaikuttaa? Pitääkö joka yhtiöllä olla joku oma tietty PARKING CODE?

Jos siinä ei lue mitään, niin kone parkkeeraa ensimmäiselle vapaalle paikalle. Jos siinä lukee yhtiön koodi (esim. FIN), niin silloin kone parkkeeraa siihen paikkaan, missä lukee tuo FIN afcad-filussa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

ei välttämättä. Jos parking code on esim. AAL = American Airlines niin nämä koneet parkkeeraavat ENSISIJAISESTI parkille joka on merkitty ALL AFCAD2 tiedostossa.

Jos parking code on tyhjä niin silloin kone parkkeeraa normaalille parkille.

Tämä parking code on kätevä jos haluaa tietyn yhtiön koneet samaan terminaaliin esim. American Airlines ja One World koneet omaan terminaaliin, tai United omaansa + Star Alliance yhtiöt etc.

edit: ilkka ehti ensin...

Jani

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Entä jos on tyhmyyksissään mennyt laittamaan aircraft.cfg:ssä siihen PARKING CODES-kohtaan GATE, tai siihen on jäänyt kopioinnin yhteydessä useamman yhtiön kohalle esim BMI?

Tyhjensin nyt joka kohasta ainakin yhen koneen osalta kokonaan tuon parkkikoodikohan ja laitoin samalla PARKING TYPES-kohtaan GATE,RAMP... :) Vaikuttaakohan nyt liikenteeseen... ::)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään