Guest Jussi88

Simun kaatuminen

9 viestiä aiheessa

>:( >:( >:(NYT riitti, tänään mun simu kaatui ilman syytä 9 kertaa, en saanut yhtäkään lentoa loppuu, vielä vähän ja simu menee roskikseen, en jaksa enään tätä..... mistä se voi johtua >:( >:( >:( Asensin sen viikko sitten uudestaan, sinä e ole melkein yhtä lisäosaa....

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tuotanoin.. Tuollaisesta viestistä jossa vain sadattelet kaatumista ei ole paljon apua. Otsikoista myös nuo extrahuutomerkit pois.

Mitä asennettuna, mikä tietokone/näytönohjain, miten kaatuu, missä kaatuu yms??

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kone: AMD 1600mhz , GForce FX 5200, 1024ram, 100GB kovalevy

Lisä osat: F1 ATR, POSKY B767,B757, FISD Finn Terrain,mast, Helsinki City

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kaatuu jokaisella koneella lennettäessä?

Onko kaatumis aika sama?

Kerros vähäsen lisää

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Joo ja ei kannata vaipua epätoivoon, kyllä se simu vielä toimimaan saadaan. Eikä kannata tehdä mitään mitä myöhemmin katuu... Nimim. Simu kaatu tänään syyttä kolme kertaa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

poistin kaikki lisä osat jätin vaan F1 atr, nyt toimii hyvin :), mut minun kone on kärsinyt aika pahasti, hakkasin sitä :'(

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

poistin kaikki lisä osat jätin vaan F1 atr, nyt toimii hyvin :), mut minun kone on kärsinyt aika pahasti, hakkasin sitä :'(

Hyi! Väkivalta ei ole mikään ratkaisu. Koneesi voi vielä kostaa ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Itse huomasin kaatuilun syyn, kun on koneeseen työnnetty kiljoona ai hommaa+kiljoona eri konetta. Lisäksi siihen kiljoona puolitiehen asennettua lisäosaa, joista vain puolet toimi. Nykyisin tarkkaan ja vakaasti harkitut, ongelmitta asennetut lisäosat koneella. Eikä brobleemia ole pitkäänaikaan ollut. Tämä ei välttämättä neuvvo vikaasi ole, mutta huomio vain.

Äläkä toivosta luovu! Hemmetin kiva harrastushan tämä on ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään