Aleksi Palojärvi

Ongelma 757 paneelissa (Lonny Payne)

8 viestiä aiheessa

Terve! Elikkä on ongelma ko. paneelissa. En saa viritettyä NAV1 taajuutta mihinkään. Siinä radiopaneelissa löytyy COMM1, COMM2 ja NAV2. Mutta missäs on NAV1? Kun virittää NAV2:hta, nii sehän tietenkin activoi sen siihen NAV2-mittarille. Siinä mainpaneelissa on toki tossa hieman vasemmalla ylhällä sen taajuus, mutta se ei suotu muitten koneitten tavoin liikkumaan siitä mihinkään. Ei vaikka miten yritän sitä fyysisesti ja henkisesti liikuttaa. Elikkä oliskos apua asiaan? Readmeet on luettu, eikä minun aivokapasiteetti riittänyt löytämään sieltä asiaan ratkaisuja...Kuva vielä alla:

[ Attachment removed / expired ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Onko tästä apua ongelmaasi? ;)

Minulla ei kyllä ollut tuostakaan apua.. joissakin koneissa se kyllä toimi.. ::) outoa.. mulla oli se sama paneli 767:ssa ja siinä se toimi mutta 757:ssa ei toimi.. :-\

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei perhana >:(! Etsiskelin tuollaista, muta en löytänyt. Vasta sen jälkeen uskaltauduin postaamaan varovasti ton viestin. No anteeksi hidas ja vajavahko järkeni. Voi poistaa threadin, jos modelta siltä tuntuu. Ja kiitos Laurille.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

näyttääks se väärää reittiä?

Reitti pitää tehdä FS:n plannerilla ja sitten tuo "fmc" näyttää sen. Taitaa jopa ehsi:lläkin jotain viivaa näkyä, mutta ei mitään ns. kunnollista.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään