Niko-Matti Ronikonmäki

Airbussia ostamassa

19 viestiä aiheessa

Etsiskelin kyllä aiheesta ketjuja, mutta ei löytyny. Olen myös googlettanut, mutta ajattelin kysellä vielä kokemuksia. No asiaan. Elikkäs olisin ostamassa Airbus 320 lisäosaa. Niin että mikä olisi laadukkain PAKETISSA myytävä 320 lisäosa. Olen katsellut tuota PSS 320 fs2004:lle. Onko muita varteen otettavia vaihtoehtoja? Ja maksaako PSS:n bussin paintit ylimääräistä?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minusta myös tuo Eurowings 2004 on aika hyvä paketti, ei tosin ole VC:ä ollenkaan. Mukana 319 ja 320 sekä ATR ja British Aerospacen koneet. Noilla itse lentelen eniten ja Level D Simulationin 767:lla...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Itse olen ollut ihan tyytyväinen tuohon PSS:n A320 Professionaliin. VC löytyy ja muutenkin ihan mukava. Stockmannilta ostin tossa tammikuun lopussa.

edit: ylimääräiset PSS paintit maksaa muistaakseni 5 puntaa kappale.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Itse olen ollut ihan tyytyväinen tuohon PSS:n A320 Professionaliin. VC löytyy ja muutenkin ihan mukava. Stockmannilta ostin tossa tammikuun lopussa.

Mistä stockkalta ostit ja paljonko jouduit pulittamaan? (siis se base pack)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Helsingin Stockalta ja muistaakseni 50€. En todellakaan ois kyllä maksanu tota hintaa mutta kun oli lahjakortti enkä keksinyt muutakaan ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Suosittelen PSS:ää. Se on ehdottomasti parempi näistä kahdesta. Hiukan paremmin mallinnettu systeemejä.

Tuon PSS:n voi mergettää iFDG:n bussin kanssa ja se toimii hienosti. Joten et tarvitse ostaa noita maalauksi ellet todella halua. Tosin olen huomannut, että tuo PSS modelli on paljon kevyempi kuin iFDG.

Mutta jos pitäisi valita EW:n ja PSS:n väliltä niin ottaisin ehdottomasti PSS:n.

Jesse

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Suosittelen PSS:ää. Se on ehdottomasti parempi näistä kahdesta. Hiukan paremmin mallinnettu systeemejä.

Tuon PSS:n voi mergettää iFDG:n bussin kanssa ja se toimii hienosti. Joten et tarvitse ostaa noita maalauksi ellet todella halua. Tosin olen huomannut, että tuo PSS modelli on paljon kevyempi kuin iFDG.

Mutta jos pitäisi valita EW:n ja PSS:n väliltä niin ottaisin ehdottomasti PSS:n.

Jesse

Saako muuten tuohon PSS:n "omaan" modeliin "ikkunanäkymät", eli voiko siiven nähdä (=onko mallinnettu niin että..) ohjaamosta

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Saako muuten tuohon PSS:n "omaan" modeliin "ikkunanäkymät", eli voiko siiven nähdä (=onko mallinnettu niin että..) ohjaamosta

Ei ole omaan modelliin laitettu. Kaippa sen jotenkin saa :-\

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mäkin olisin ehkä ostamassa tota PSS:ää.

Niin että voisiko joku kertoa miten toi ''mergetys'' tapahtuu, onko se niin että pss:n paneeli siirretään vaan ifdgiin, vai mites se tapahtuu? Ja saako siihen ifdgiin VC:nkin toimimaan? ::)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Itelläkin on tuo sama mutta mun mielestä ne koneet on aika huonoja ulkonäöltään.. sen takia olenkin ottanut siitä vain paneelin ja äänet IFDG:n busseihin.. :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Siis siirrätte vain PSS:n panel kansiossa olevan tiedoston sinne iFDG:n panel-kansioon. Kannattaa myös hakea Avsim.com:sta Pedron A320 FDE.

Itse käytän iFDG:n busseissa PSS ääniä.

Jesse

edit: niin ja jos koneessa on CFM motit niin lisäätte Aircraft.cfg:hen title: kohdan päätteeksi CFM.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Siis siirrätte vain PSS:n panel kansiossa olevan tiedoston sinne iFDG:n panel-kansioon. Kannattaa myös hakea Avsim.com:sta Pedron A320 FDE.

Itse käytän iFDG:n busseissa PSS ääniä.

Jesse

edit: niin ja jos koneessa on CFM motit niin lisäätte Aircraft.cfg:hen title: kohdan päätteeksi CFM.

Saakos siihen vielä VC:nkin toimimaan??

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Saakos siihen vielä VC:nkin toimimaan??

Ei saa. Se on siinä PSS modellissa, joten sitä et saa siirrettyä.

Jesse

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Juu, kelasin vaan et jotenkin sitä ifdgin modellia vänkkäämällä vois saada Vc:nkin toimimaan :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tulipa tässä mieleen että PSS:n sivuilta saa ladattua ilmaiseksi käyttäjien tekemiä paintteja. Finskin nykyistä sieltä ei löydy mutta monilta muilta yhtiöiltä löytyy kyllä ihan uusiakin. :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään