Guest MikaPohjo

FFX boeing 737

20 viestiä aiheessa

Kun tällä koneella lentää vaikka FL350:llä niin se on häiritsevästi pystyasennosta. Tietoa mistä se johtuu?

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Eihän sillä pääse edes niin korkeelle? mistä muuten johtuu että jos menee yli FL330 niin nopeus alkaa laskea huomattavasti? Sitten taas mitä matalammalla lentää niin kovempaa pääsee.. ::)

 

EDIT: Siis yleisesti..

 

EDIT2: kerran yritin lentää b747:lla johonki FL420 niin nopeus laski niin että kone alkaa sakata.. ::) luulisi että tollasella koneella pääsee hiukan korkeammalle..

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Eihän sillä pääse edes niin korkeelle?

Jos Aerosite sivustoon on luottamista niin kaikilla 737:lla pääsee FL350

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Uusimmassa Virtual Wingsissä oli juttua Braathensin lennolta Kirkkoniemeen, niin silloinhan kone oli lentänyt 41 000ft

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Jos Aerosite sivustoon on luottamista niin kaikilla 737:lla pääsee FL350

No siis tarkoitin että ei millään pääse.. 757:kin sakkaa jo siinä vaiheessa.. ::)

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

No siis tarkoitin että ei millään pääse.. 757:kin sakkaa jo siinä vaiheessa.. ::)

Liian iso vertical speed?

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Liian iso vertical speed?

Ei, vaikka menis +100 niin silti se vauhti hidastuu sitä mukaa kun korkeutta tulee lisää.. alle FL300 menee ihan hyvin mutta sitten siitä ylöspäin hidastuu jo kunnolla.. ::) FL300 nousee vaikka +2500.. Yritin myös 767:lla FL420 niin ei onnistu..

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Ei, vaikka menis +100 niin silti se vauhti hidastuu sitä mukaa kun korkeutta tulee lisää.. alle FL300 menee ihan hyvin mutta sitten siitä ylöspäin hidastuu jo kunnolla.. ::) FL300 nousee vaikka +2500.. Yritin myös 767:lla FL420 niin ei onnistu..

Jos on liian painava kone niin ei nouse korkeelle. Jos se ei nouse kevyenäkään niin on kyl huono lentomalli.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

FL420 onnistuu 744 ja 345 ainakin....mutta vauhti hidastuu melkoisesti noustessa.....

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

FL420 onnistuu 744 ja 345 ainakin....mutta vauhti hidastuu melkoisesti.....

No ei pitäisi hidastua.. IAS pienenee kyllä mutta nopeus ei hidastu.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Jos on liian painava kone niin ei nouse korkeelle. Jos se ei nouse kevyenäkään niin on kyl huono lentomalli.

767 oli tyhjä.. :-\

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

767 oli tyhjä.. :-\

 

Besnsamäärää tässä varmaan tarkoitettiin.

 

PS. Ei voi kyllä tämänkään threadin muutamiin vastauksiin sanoa kuin *huoh*... >:(

 

EDIT: Ja nopeuksiakin on monenlaisia, mitähän tarkoitit, IAS, TAS GS vaiko Mach?

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Moro!

 

Riippuu vähän mikä B737 on kysymyksessä esim. B737-300 max. FL370 ja tuolloin max. paino alle 125.000 lbs.

 

jukka

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Besnsamäärää tässä varmaan tarkoitettiin.

 

PS. Ei voi kyllä tämänkään threadin muutamiin vastauksiin sanoa kuin *huoh*... >:(

 

EDIT: Ja nopeuksiakin on monenlaisia, mitähän tarkoitit, IAS, TAS GS vaiko Mach?

No mistä sä tiedät mitä mä tarkoitin?

Ja pitääkö tänne kirjoittaa mitään jos ei pysty vastaamaan kunnolla, vaan pointtina vittuilu.. ::)

 

EDIT: Eikä täällä kukaan pakota lukemaan näitä, saatikka "vastaamaan". Jos rupeaa tuntumaan tyhmältä niin äkkiä vaan painaa "edellinen"...

 

Ja ehkä kaikki ei osaa ja tiedä niin hyvin kuin sinä luulet osaavasi/tietäväsi............

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Nyt pulinat ja turhat tärkeilyt pois. Tämä foorumi ei ole oikea paikka näyttää osaamistaan pätemistarkoituksessa.

Ellei osaa asiallisesti ilman turhia kommentteja auttaa, niin kannattaa pidättäytyä kokonaan viestin kirjoittamisesta.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Ei, vaikka menis +100 niin silti se vauhti hidastuu sitä mukaa kun korkeutta tulee lisää.. alle FL300 menee ihan hyvin mutta sitten siitä ylöspäin hidastuu jo kunnolla.. ::) FL300 nousee vaikka +2500.. Yritin myös 767:lla FL420 niin ei onnistu..

 

 

Kyllä, B763lla pitäisi päästä pinnalle 430. Sille sopivia nousunopeuksia ja niihin vaadittavia painoja voit katsoa tästä. Eurocontrolilla ei näemmä enää ole muita BADA-profiileja jaossa.

 

EDIT: PMFPstä voi näemmä katsella myöskin BADA-profiileja. Jaahas, ei näy nousunopeutta, mutta korkeuteen vaadittava matka ja aika löytyvät taulukosta.

 

Nyt tarpeeksi avuliasta?

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Kyllä, B763lla pitäisi päästä pinnalle 430. Sille sopivia nousunopeuksia ja niihin vaadittavia painoja voit katsoa tästä. Eurocontrolilla ei näemmä enää ole muita BADA-profiileja jaossa.

 

EDIT: PMFPstä voi näemmä katsella myöskin BADA-profiileja. Jaahas, ei näy nousunopeutta, mutta korkeuteen vaadittava matka ja aika löytyvät taulukosta.

 

Nyt tarpeeksi avuliasta?

Joo no tuo oli jo parempi ;) Kiitosta vaan :D

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

 

Moro!

B767-300 Maximum Cruise Weight:

FL430 GW:260.000lbs FL340 GW:400.000lbs

 

Optimun Cruise Weight Mach.80

FL430 227.000lbs

FL390 263.000lbs

FL350 333.000lbs

 

jukka

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään