Guest lento

lyötyiskö jostain kaikkien kentien AF_2 tiedostot

17 viestiä aiheessa

Tuli tässä mieleen että mahtaakos jostain sivulta lyötyä kaikkien maiden kentien AF_2 tiedostot edes pääkentien osalta?.jos lyötyy niin mihis ne tallenetaan ???.Jos ei ole erikseen kyseisestä kentästä scheneryä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tuli tässä mieleen että mahtaakos jostain sivulta lyötyä kaikkien maiden kentien AF_2 tiedostot edes pääkentien osalta?.jos lyötyy niin mihis ne tallenetaan ???.Jos ei ole erikseen kyseisestä kentästä scheneryä.

Siis tarkotatko AFCAD tiedostoja?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Flightsim.com ja avsim.com ja sieltä erikseen imuroimaan. Sellaista pakettia ei ole, missä olis kaikki kentät samassa.... Ja asennetaan vaikka FS9\addon scenery\scenery...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Flightsim.com ja avsim.com ja sieltä erikseen imuroimaan. Sellaista pakettia ei ole, missä olis kaikki kentät samassa.... Ja asennetaan vaikka FS9\addon scenery\scenery...

Kiitos tiedosta.Täytyypi sitten tosiaankin vaan rekisteröidä noille sivuille ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jep mulla on se jo.On muuten hemmetin hyväpaketti.Saiskos muuten tuolta mistä asenetaan ne valmiit PAI Traffikit niin noita AF_2 tiedostoja ???

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jep mulla on se jo.On muuten hemmetin hyväpaketti.Saiskos muuten tuolta mistä asenetaan ne valmiit PAI Traffikit niin noita AF_2 tiedostoja ???

Kyllä, PAI:n sivuilta saa myös AFCAD-tiedostoja.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Oki mikä muuten niiten osote oli.Kun minä en enää tunnu pääsevän sinne. Mahtaakos olla tämä osote vaihtunut. ???

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Oki mikä muuten niiten osote oli.Kun minä en enää tunnu pääsevän sinne. Mahtaakos olla tämä osote vaihtunut. ???

Taitaa olla sivustolla joku tilapäinen häiriö/katkos.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

www.google.fi ei kun siis www.projectai.com. Sivuilla tuntuu olevan jotain ongelmia.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No eipähän se ainakaan oo sitten vaihtunut. mutta tosiaankin kiitos kaikille ja nyt itse rekisteröidyn tonne avsim.comiin ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

PAI:n sivulta löytyy myös AFCAD2 paketteja.

mites onko ne AF_2 peketit PAI:n suvuilla kaikiin kenttiin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

mites onko ne AF_2 peketit PAI:n suvuilla kaikiin kenttiin.

Ei siellä joka maailman kentälle AFCADeja ole. Sivuilla on afcadeja sekä default- että lisäosakentille.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei siellä joka maailman kentälle AFCADeja ole. Sivuilla on afcadeja sekä default- että lisäosakentille.

Selvä homma

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään