Guest lauran

mistä FMC!!!

10 viestiä aiheessa

tuota olen suunnilleen puol vuotta lentäny fs2004:sta ja viime joulusta asti oon lentäny verkossa. kaipaan nyt lentotietokonetta että reittilentäminen realisoitus. mulla oli fsnav 4.6 kokeilussa. se kuitenkin toimi vain 20 lentoa. mistä saa ilmasia lentotietokoneita mutta koko versioita. onko tällaisia olemassa. ja hyvät neuvojat jos joku mulle sellaisen kertoo nii saanko asennus ohjeet suomeks. ;) ;) ;D

-Obs Lauri

tota vaikka niit asennus ohjeita ei saa nii ei haittaa mut jos joku kehtaa mukaan laittaaniii jees.....;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

joo mulla on tuo osote tiedossa. mää saan sen asennettua koneelle mut en osaa laittaa sitä toimimaan fs9:n kanssa. jos niko kehtaisit laittaa mulle yksinkertaiset ohjeet...siis ei sillä että olisin yksinkertainen ;) ;D...mut ei tartteis mitäään romaania krjottaa..... mulla on fs9 ja win XP

yks kysymys.......mitä tarkoittaa moduuli versio

-kerran reitiltä pahasti poikennut lentäjä..... ;D ;D ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No yksinkertaisesti sanottuna se ei toimi Flight Simulatorin laajennuksena vaan on erillinen ohjelma => ei toimi FS:n ikkunassa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

joo mulla on tuo osote tiedossa. mää saan sen asennettua koneelle mut en osaa laittaa sitä toimimaan fs9:n kanssa. jos niko kehtaisit laittaa mulle yksinkertaiset ohjeet...siis ei sillä että olisin yksinkertainen ;) ;D...mut ei tartteis mitäään romaania krjottaa..... mulla on fs9 ja win XP

-kerran reitiltä pahasti poikennut lentäjä..... ;D ;D ;)

Ootkos ottanut huomioon että kyseinen ohjelma tarvitsee rekisteröidyn fsuipcin? ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tässä ketjussa mainittu "ilmainen" FMC vaatii rekisteröidyn FSUIPC:n toimiakseen (maksaa jotain parikymppiä) www.schiratti.com/dowson

Lauri, ystävälliseksi vinkiksi: Seikkaperäistä alusta-alkaen kohta-kohdalta suomeksi ohjeiden kärttämisellä saa tällä foorumilla yleensä vain ärtymystä aikaan. Lähes kaikkien ohjelmien mukana tulee selkeät ohjeet, yleensä englanniksi. Jos ei kieli taitu, niin eikun sanakirja käteen ja opettelemaan. Ongelma tulee eteen kuitenkin jossain vaiheessa. Kysy sitten jos tulee jokin selkeästi ylitsepääsemätön asia eteen ;).

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

joo nii mie aattelinki. sit mulle saa laittaa ritiikkiä ku vaaan aihetta tulee. mie en pahastu. joo meikä se lähtee vaikka enkkua opettelee...tai no jospa sitä sit opettelis eka lentämään....pitää sit rueta kattoo nuit maksullisia ohjelmia... :D ;) kiitti kaikille vaivautuneille...... ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tässä ketjussa mainittu "ilmainen" FMC vaatii rekisteröidyn FSUIPC:n toimiakseen (maksaa jotain parikymppiä) www.schiratti.com/dowson

Ahaa ite en ehtiny kokeilla koko FMC:tä kun halusin jonkun moduli FMC:n niin ei ollut tietoa mutta Vacc Finlandin Lasse Hero väitti sitä imaseks. ??? ??? ???

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ahaa ite en ehtiny kokeilla koko FMC:tä kun halusin jonkun moduli FMC:n niin ei ollut tietoa mutta Vacc Finlandin Lasse Hero väitti sitä imaseks. ??? ??? ???

Ohjelma on ilmainen mutta jotta saat sen toimimaan, tarvitset rekisteröidyn FSUIPC:n (toinen ohjelma). Eli vähän niinkuin auto ilman virta-avainta? :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään