Guest mikmat1

Maksullista 757:aa tekeillä ??

17 viestiä aiheessa

/ tämä voi olla väärällä alueella... siirtäkööt jos on tarvis /

Asiaan.. Tietääkö kukaan, onko kukaan tekemässä / suunnittelemassa (/ tai edes jotain..) maksullista (tai super freewarea) 757:aa. olisi kiva joskus lennellä koneella jossa KAIKKI toimii oikein, tai mitä en ole itse möhlinyt pilalle

.. Ei siis sitä että mä olisin ostamisen ilosta sitä ostamas, mutta siis lentämisen ilosta ;D

..2. olen kyllästynyt arvailemaan ja koittelemaan kumpiko tai mikä niistä monesta 757 paneelista oikeasti toimii kunnolla.(ja mikä olis vielä siedettävän näkönen...ym..ym??? ?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Level D-sim on tekemässä 757-versiota 767-koneestaan. Muista en tiedä. ???

Mitä hemmettiä...Eihän 767:stä voi tehdä 757:ää...on ne nyt niin erillaisia keskenään. :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mitä hemmettiä...Eihän 767:stä voi tehdä 757:ää...on ne nyt niin erillaisia keskenään. :P

Kyllä ne siellä tietää mitä tekee älä huolehdi. ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Captain sim tekee 757:aa, mutta mitä pirua tää tekee Ilmailuvalokuvat osiolla ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

mutta mitä pirua tää tekee Ilmailuvalokuvat osiolla ;D

Joku M:llä alkava kaveri on yöllä väsyneenä klikannut hiirellä huolimattomasti. Ilmailuvalokuvat ja Lentosimulaattorit on tuolla siirtolistassa päällekkäin...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Joku M:llä alkava kaveri on yöllä väsyneenä klikannut hiirellä huolimattomasti. Ilmailuvalokuvat ja Lentosimulaattorit on tuolla siirtolistassa päällekkäin...

Herra ei olekkaan tainnut luopua siitä hiihtämisestä vielä ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

ja PSS:ltä on tulossa myös 757 ja 777 8)

tosin odotan kyllä enemmin tuota Level-D:n 757:a....

Jani

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Itseasiassa jos kahtot ohjaamoon, niin ovat melkein identtisiä. Moottoreissa ja itse rungon koossa on eroja. Eli kylläpä se muutos on yllättävän helppo tehdä. Siis tuollainen lisäpalikka on tulollaan.

- J

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Itseasiassa jos kahtot ohjaamoon, niin ovat melkein identtisiä. Moottoreissa ja itse rungon koossa on eroja. Eli kylläpä se muutos on yllättävän helppo tehdä. Siis tuollainen lisäpalikka on tulollaan.

- J

Ja järjestelmien logiikassa on eroja, mutta nehän voi aina koodata uusiksi.. :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

ja PSS:ltä on tulossa myös 757 ja 777 8)

Hyvä, sillä ainakin

Tripla 7:skaa olen odottanut jo piiiiiiitkän ajan.

Mitkähän mahtavat olla PSS:än sivut?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mikä noista 757:sta olisi tulossa nopeimmin ja milloin?

Tuon voisit selvittää todella helposti itse katsomalla kyseisten valmistajien sivuilta... Nyt vähän oma-aloitteisuutta. Kyllä Google auttaa sivujen etsimisen kanssa.

Sanotaan nyt kuitenkin että julkaisupäivät eivät ole vielä tiedossa

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään