Guest ale

fisdsceneryt ei toimi

49 viestiä aiheessa

Sain tommosen lisenssivirheen mut ku mä poistin kaikki sceneryt nii ei toimi vieläkään :( :(.

Ja sit toinen, mä oon ainaki tunnin yrittänyt ladata tota finnfotoa, mut se on vaan aina varattu ???.Saaksi sitä imuroida jostain muualta :'(!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Älä jumankauta sano, että olet tosissasi...

Et kai ole oikeasti mennyt poistamaan mitään scenneryitä, ton jutun takia. :P

Kyllä se taitaapi olla kuitenkin ihan aprilli pila. ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Onkohan kenties sama ongelma kuin minulla? Aloin käynnistämään simua ja tuli tällainen virheilmoitus:

[ Attachment removed / expired ]

Edit: FinnFotossa minullakin on ollut samoja ongelmia...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Onko sinulla Finnmast installoituna?

Jos on niin voi olla kyseessä taas tämä vanha smoke efekti juttu eli poista effect kansiosta smoke.fx.

(edit: tästähän on ollut juttua jo monta kertaa lentosimulaattorit foorumilla:

http://www.fsnordic.net/discussion/index.php?board=14;action=display;threadid=35871;start=msg358393#msg358393

ja

http://www.fsnordic.net/discussion/index.php?board=14;action=display;threadid=36314;start=msg364315#msg364315

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Onkohan kenties sama ongelma kuin minulla? Aloin käynnistämään simua ja tuli tällainen virheilmoitus:

Edit: FinnFotossa minullakin on ollut samoja ongelmia...

Joo ihan sama oli.finnmast on poistettu muiden kanssa. Kokeilen tota smokejuttua.

edit/Janne: lainattu kuva muutettu linkiksi

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kokeilen tota smokejuttua.

Tarkasta Flight Simulator 9\Effects kansio, koska Finnmastin smoke efekti piti kopioida sinne. (Eli se ei poistu vaikka poistaisitkin maisemat scenery kansiosta).

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Onko tämä aprillipila? Toivottavasti ei...

Nimimerkki: Sceneryitä postanut.............

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Onko tämä aprillipila? Toivottavasti ei...

Nimimerkki: Sceneryitä postanut.............

Eipä taida olla ei, koska minulla ja Aleksilla on samat ongelmat... Onko muilla ollut samoja ongelmia?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minulla ei ainakaan ole ollut mitään tuollaisia ongelmia. Kaikki toimii niin kuin pitääkin. Toisaalta en tiedä, että mitä sceneryitä pitää olla asennettuna että tuollainen ilmoitus tulisi.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mitä hittoa? Minä olin varma että pelleilette, mutta sama virhe mulla. Ei tuota mikään efekti aiheuta. Että kokonaan pitäisi muka asentaa uudestaan? Ja mikä sales.fisd.fi? Eihän tuommoista sivua ole olemassakaan. Eikä koko fisd.fi-domainia, ainakaan en löydä omalta nimipalvelimelta.

Ootteko te muuttamassa maksulliseksi näitä? Ei mulla siihen tietty muuten oo sanottavaa, mutta minä oon tehnyt osan FinnTerrainista. Olen kyllä suostunut siihen, että sitä tehdään FISDin piikkiin, mutta ilmaisena. Jos te siitä rupeatte rahaa pyytämään, niin minun tekemät alueet poistatte kyllä jakelusta, se on jämpti. Tai sitten maksatte kunnon tuntipalkan.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei mulla siihen tietty muuten oo sanottavaa, mutta minä oon tehnyt osan FinnTerrainista. Olen kyllä suostunut siihen, että sitä tehdään FISDin piikkiin, mutta ilmaisena. Jos te siitä rupeatte rahaa pyytämään, niin minun tekemät alueet poistatte kyllä jakelusta, se on jämpti. Tai sitten maksatte kunnon tuntipalkan.

Jep, yhden solun tekemiseen ei tunti piisaakkaan. Paljos se on tuntitaksa 100 vai 150e? Tässähän kohta tekee tilin jos saa vaikka urakkasummana parisataakin per solu.

- J

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ootteko te muuttamassa maksulliseksi näitä? Ei mulla siihen tietty muuten oo sanottavaa, mutta minä oon tehnyt osan FinnTerrainista. Olen kyllä suostunut siihen, että sitä tehdään FISDin piikkiin, mutta ilmaisena. Jos te siitä rupeatte rahaa pyytämään, niin minun tekemät alueet poistatte kyllä jakelusta, se on jämpti. Tai sitten maksatte kunnon tuntipalkan.

Sama juttu täällä! Mikäli noista aletaan rahaa kiskomaan, niin vaadin kyllä rojaltit itelle, muuten saatte poistaa tekemäni 40 solua FinnTerrainista ja saatte itse klikkailla nuo solut uusiksi. >:(

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Joku FISDin edustaja saisi nyt kyllä kertoa mistä oikeasti on kyse. Ja totuus, kiitos.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Sama juttu täällä! Mikäli noista aletaan rahaa kiskomaan, niin vaadin kyllä rojaltit itelle, muuten saatte poistaa tekemäni 40 solua FinnTerrainista ja saatte itse klikkailla nuo solut uusiksi. >:(

Ilkka, sinuna ottaisin rahana... ;D ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Suoraan sanottuna voisin vannoa että kyseessä on huono aprillipila jos tuo ongelma "olisi" vain yhdellä ihmisellä. Ilmeisesti näin ei nyt kuitenkaan ole :-\.

Selvittelemme asiaa. Kaupallistumissuunitelmia FISD:llä ei ole.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Heh, riippuu paljonko tarjotaan per solu... Ilmaiseksi en prkl anna!

Jep, yhden solun tekemiseen ei tunti piisaakkaan. Paljos se on tuntitaksa 100 vai 150e? Tässähän kohta tekee tilin jos saa vaikka urakkasummana parisataakin per solu.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tulin just duunista ja löysin tämän threadin. Lähdin heti kokeilemaan ja tilttiin meni koko simu. En nyt ollenkaan ymmärrä tätä. Eilen vielä toimi. ??? ???

Tutkitaan... pieniä aavistuksia kyllä on kun tuota sales.fisd.fi -saittia tuossa mainitaan. Janne - katsoppa privasi, josko tuossa mun ajatuksessani olisi jotakin ideaa....

Bamce

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Poistin ton smoken ja sain tällasen:

ja sitte tällasen:

???

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

ja sitte tällasen:

Eli näyttäisi siltä, kuin tuossa FISD:n objektikirjaston filussa olisi jotain häikkää... Auttaisikohan tuon filun uudelleen asentaminen?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Olen ilmeisesti ruma-ankanpoikanen joutsenten joukossa, kun minulla simu toimii ihan normaalisti ja nuita FISD sceneryitä asennettuna.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hmmm.. tuo Fisd_objects virhe viittaisi FISD kirjastoon. Kuka tekikään tähän muutoksia viimeksi? Itse en ole pariin kuukauteen koskenut tuohon? Kannattaa varmaan asentaa aikaisempi versio, jos se vielä täältä löytyy.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Vai FISDobj_lib siinä kummittelee. Kerropa, mikä on sulla tuon tiedoston päivämäärä/aikaleima....? Tämähän muuttuu ihmeelliseksi debuggaukseksi...

Bamce

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eli näyttäisi siltä, kuin tuossa FISD:n objektikirjaston filussa olisi jotain häikkää... Auttaisikohan tuon filun uudelleen asentaminen?

Niin mutta ei tuo "FISD scenery license" -herja ole mikään FS:n perusvirheilmoitus, vaan tuo on vartavasten ohjelmoitu sinne FISD libraryyn.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään