Johann Muszynski

PMDG:ltä uusi lisäosa

8 viestiä aiheessa

Jos joku ei ole vielä huomannut, niin PMDG:n etusivuilla heidän uusin tuotos on ostettavissa, B1900C. Koneen paneeli näyttää julmetun hyvältä. :)

[ Attachment removed / expired ]

Itse ostaisin koneen, mutta on vasta kulunut viisi päivää kun viimeksi ostin maksullisen lisäosan, ja vanhemmat eivät varmaan suostuisi. :P No, Toni Hiltunen/Jani Salo/Jonne Naarala varmaan testailee tätä piakkoin ja lähettää samalla testilennon kuvia tänne Nordicciin. ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ja paskat, default-gaugeja jälleen luvattoman paljon...

Eipä kyllä hintakaan päätä huimaa - 14 taalaa. Ja siinä pitäisi olla käytetty Realairin spitistä tuttua VC-tekniikkaa. Systeemimallinnuksesta ym. extroista en tiijä mitään. Enkä frameista.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Oli defaultteja tai mitä muita hyvänsä,kyllä siitä b1900 tunnistaa.

Airliners Net http://www.airliners.net/open.file/796685/L/ Jos pieniä eroja kuvilla on,niin niitä löytyy todellisista koneistakin.Yhtiöt vaativat omat customointinsa kauppaan.Jos perus mittarit ym. laitteet tekevät tehtävänsä niin hyvä on.Muutenkin minusta on hyvä ,että tämäntyyppisiä koneit joskus tulee hyvältä firmalta.Ei kaikki pode näppylä ja nyppylä maniaa.

Vexi

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Moi vaan! Minusta aivan mainio kone tämä on ensituntumalta. Eikä ne default-mittarit ketään tapa, eivät ainakaan minua haittaa yhtään. Johann, kiitos luottamuksesta, muutaman kuvan jo postasin tuonne kuvakaappausosioon. :)

Jonne

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kaipa jos yritetään mahdollisimman realistinen ohjaamo saada niin eihän gaugeilla ole väliä onko defaultteja vai ei,verrattuna tuota kuvaa Veijon antaman linkin kuvaan yhdennäköisyyttä oli mukavasti.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Täytynee katsella jos tuohon rahat viitsii laittaa. Itse olisin toivonut jos tuolta PMDG Express linjalta olisi tullut Saab 340 tai Saab 2000.

Nyt tulikin sitten TAAS Beechi, vaikka se onkin kiva kone niin olisi nyt vähän eri kone voinut ollu kun edellinen Expressi oli B1900D.

Nyt ainakin kiltisti odotan virallista arvostelua tästä koneesta ennen kuin MasterCardia vingutan ;)

Jani

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ja paskat, default-gaugeja jälleen luvattoman paljon...

En minä niin paljon defaultteja näe... jos ollenkaan. Ehkä nuo moottori-gauget on, mutta muuten tuo paneeli näyttää aika paljon custom-instrumentteja.

B1900D:sessa sen sijaan oli default-gaugeja vaikka muille jakaa. ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

En minä niin paljon defaultteja näe... jos ollenkaan. Ehkä nuo moottori-gauget on, mutta muuten tuo paneeli näyttää aika paljon custom-instrumentteja.

B1900D:sessa sen sijaan oli default-gaugeja vaikka muille jakaa. ;D

Ja jos omistaa JL2, niin varmasti tulee tuohonkin retrofit filu.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään