Guest Foxhawk

PSS Concorde kokemuksia?

10 viestiä aiheessa

Concorde on konetyyppi joka kiinnostiasi FS9:iin saada, on se sen verran hieno kone. PSS:n tekemä versio näyttää ainakin asialliselta, mutta onko sitä? Siitä kun on saanut lukea vähän kahdenlaisia kommentteja. Mitä mieltä olette, onko hankkimisen väärti? Lähinnä kiinnostaa lento-ominaisuudet ja oikeat suoritusarvot, 2d paneeli jne.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Moi Tomi!

Itselläni on PSS:n Concorde ja olen ollut tyytyväinen. Paneelit ovat todella hyvät ja lentomallinnuskin mielestäni ihan kohdillaan. Ulkomallia on joissain yhteyksissä hieman moitittu, mutta riittää minulle aivan hyvin. Joitakin lisäpaintteja on saatavilla PSS:n sivuilta. Altituden Concorde on kuulemma ainakin yhtä hyvä joidenkin mielestä (en ole itse kokeillut), joten freewarevaihtoehtokin löytyy.

Jonne

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Altituden Concorde on kuulemma ainakin yhtä hyvä joidenkin mielestä (en ole itse kokeillut), joten freewarevaihtoehtokin löytyy.

Onko tuo nykyisin muka freeware? Jos on niin laittakaapa linkkiä mistä löytyy.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No ihan hyvä ilemisesti tuo PSS Concorde sitten on, ulkomallilla ei ole niin väliä, ihan hyvältä näyttää kuvissa.

Tuota Project Mach 2 Concordea kokeilin ja olipahan taas sellainen purkkaviritys ettei tosikaan. Pikaisilla koelennoilla ei myöskään alkuunkaan vakuuttanut. PSS:n tekele näyttäisi maksavan 20£ joka nyt ei kovin pahalta tunnu.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ja et voi sitten itse etsiä sitä?

No en voi koska se ei käsittääkseni (ja nyt jo todistetustikaan) ole freeware...:)

Kiinnostunut olisin itseasiassa kuulemaan josko jokin freeware Concorde olisi edes sen verran hyvä, että sillä lentää kehtaisi. Yhteenkään edes säädylliseen en ole vielä törmännyt.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tere!

Hankin itse tuossa jokin aika sitten tuon PSS:n Concorden...Olen ollut erittäin tyytyväinen kokonaisuudessaan!

Koneessa riittää haastetta pitkäksi aikaa, mikäli haluaa oikein ´numeroiden´ mukaan lentää, manuaalisesta ILS-laskeutumisesta puhumattakaan ;)(Aika vikkelään tulee laskuun tämmönen reilu satatonninen hävittäjä :P)...

T.Dani

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

... manuaalisesta ILS-laskeutumisesta puhumattakaan ;)

Tästä puheenollen... jos PSS paketissa jotain vikaa on, tai no sanotaan jotain epäilyttävää kun en tosiaan ole oikeata Concordea lentänyt, niin laskussa nokka on siihen malliin pystyssä ettei kiitorataa näe juuri ollenkaan. Tiedän kyllä että oikean koneen asento oli juuri sellainen ja kai se PSS lentomallissa menee ihan oikein mutta epäilen kuitenkin että se mitä pilotti näkee ulos ei ole ihan kohdillaan PSS mallissa. Tai sanotaan vaikka niin että paneeli ja sen ulkonäkymä on hiukan väärin.

Muuten olen kyllä pystynyt lentämään ihan "ohjeiden" mukaan, ja kone tuntuu käyttäytyvän ihan oikein.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Moikka! Tänään tulleessa Pelit -lehdessä oli arvostelu tuosta. Oli saanut 85 pojoa..

Siinä luki näin

Hyvää:

*Erillinen dokumentti DVD:llä

*Paksu ja kattava ohjekirja

*Koneen kaikki järjestelmät on mallinnettu

Huonoa:

*Vaikea oppia

Vaikea ja tiukan realistinen laajennus flight simulaattoriin.

8)

"Autopilotin vartijana toimiminen ei ole niin tylsää kuin voisi kuvitella. Atlantin ylilento kestää kolmisen tuntia, mutta siitä vain keskimmäinen tunti on yksitoikkoista kruisailua lakikorkeudessa.

Koneen nosto 20 kilometrin :o korkeuteen ja kaksi kertaa äänennopeuteen vaatii tarkkaavaisuutta ja jatkuvaa mittariston seurantaa. Vauhdin hidastaminenkaan ei suju pelkällä kaasukahvan nykäisyllä." Haluatteko kuulla koko jutun? ;D

EDIT: ajattelinkin juuri lukiessani tuota lehteä että miksi siinä ei ikinä ole mitään simuun liittyvää. No johan seuraavalta sivulta pompsahtikin tuo concorde juttu 8)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään