Guest MikaPohjo

rudder ongelma...

7 viestiä aiheessa

mulla on semmonen ongelma tän rudderin kans että se ei koskaan mee sillälailla keskelle että sitä pitää aina näpsyttää vuoronperään oikeaan tai vasempaan että kone pysyy jotenki suorassa kun rullataan... oiskohan tähän mitään ratkasua? ???

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

mulla on semmonen ongelma tän rudderin kans että se ei koskaan mee sillälailla keskelle että sitä pitää aina näpsyttää vuoronperään oikeaan tai vasempaan että kone pysyy jotenki suorassa kun rullataan... oiskohan tähän mitään ratkasua? ???

Kyllä sen pitäisi siihen keskelle tulla kun päästää polkimen ylös.. :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kyllä sen pitäisi siihen keskelle tulla kun päästää polkimen ylös.. :P

nyt mä oon vähän pihalla... siis minkä polkimen? ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

nyt mä oon vähän pihalla... siis minkä polkimen? ;D

Unohda se. Jos lennät näppiksellä ota "Num Lock" pois päältä, ja siirrä konetta vasemmalle napista "4" oikealle napista "6" ja jos haluat pitää tietyn suunnan/lopettaa kaarron/käännöksen paina "5". Kannattaa kokeilla muutaman kerran jotta saat tuntuman.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hei!

Napit 4 ja 6 liikuttelevat ohjainpintoja (eivät käännnä konetta maassa). Peräsintä+nokkapyörää, joista tässä mielestäni oli kyse, ohjaillaan numpadin 0 ja "pikku-enter" -napeilla. (hmm, meniköhän nyt oikein.. en tässä näe missään nyt täysikokoista näppista)

Ilmeisesti ongelma on siinä, että vaikka kaikki ohjaimet ovat keskitettyinä, kone pyrkii kääntymään sivulle. Mikähän tähän auttaisi. Cessnoilla tai vastaavilla jos lennät, niin ko. juttu kuuluu ihan lento-ominaisuuksiin. Isommilla koneilla kyse on sitten jostain muusta.. ei voi oikeastaan tietää! ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Realismiasetuksia kun pistää pienemmälle, niin ei kampeamisia mallinneta. Näppiksellä lentäessä kai on pakkokin pitää realismi minimissä?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään