Guest Grendel

Junkers Ju 52 / Kaleva - malli/skinit

21 viestiä aiheessa

Etsinnän kohteena on FS2004:ään sopiva mahdollisimman aito ja ajanhenkinen Junkers 52 -matkustajakone.

Mikä olisi sisätiloiltaan se kaikkein parhaimmin vuotta 1940 vastaava Junkers 52, mitä maailmalta löytyy?

Entä löytyykö Aeron Kaleva-koneesta mahdollisimman autenttista skiniä?

-jok

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jos muuten jollain on tuon Kalevan skini niin voisi sen pistää yleiseen jakoon. Itselläni kun tuo zipattu skini paketti meni bittiavaruuteen Windowsin ja FS2004:n uudelleen installoinnin myötä.

Tietenkin tuota painttia voi myös tiedustella koneen tekijältä Primavesilta josko hän sen voisi julkaista vaikka avsimissä.

R.I.P. Kaleva

Jani

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Olli, jos ei muualta löydy nettitilaa niin minä voin pistää. Voit laittaa vaikka maililla, jkauppin@jmp.fi.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minulla se toki on, kun sen minulle lähetit. Miten pistetään jakoon?

Olli

Mene tonne file librayn, ja sieltä tonne upload kohtaan...siellä on kyllä ohjeet.

[ Attachment removed / expired ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Moi!

Ongelma ei ole se, että en osaa sitä pistää jakoon, vaan kun se ei ole oma tekemäni. Olen postittanut sen Janille ja hän päättää mitä omallaan tekee. (Ymäärsin hänen pistävän jakoon asap.

Terkut Olli

Olli, jos ei muualta löydy nettitilaa niin minä voin pistää. Voit laittaa vaikka maililla, jkauppin@jmp.fi.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mene tonne file librayn, ja sieltä tonne upload kohtaan...siellä on kyllä ohjeet.

Ennen kuin sitä yrittää uploadata FSN:n niin varmaan kannattaa kysyä ensin lupa Primavesilta ;)

Jani

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minusta tuo saksalainen Junkers on parempi. Etenkin kun sen asentaminen oli helpompaa, vaikka installeri ei toiminutkaan kuten piti. Tuota Primaveden Junkersia en asentanut ollenkaan koska asentaminen oli tehty niin vaikeaksi.

Kaikissa lisäosissa - niin tässäkin - tulee olla tärkeinä asioina:

1. realistisuus

2. hyvä framerate

3. luotettavuus

4. asennuksen helppous

yES

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tuossa toinen osoite.http://www.junkers-52.de/

Vexi

Mitenkä on mahdollista, että tälläiset koneet (siellä oli hyvännäköinen Bücker 131 myös) ovat jääneet huomioimatta? Ilmeisesti vain sen takia, että niitä ei ole Avsimissa ja Flightsimissa? Onko joku verrannut Primavesin konetta ja tätä sakemannin Junnua oikein kunnolla, ainakin kuvista päätellen näytti paremmalta kuin jo lähes täydellinen Primavesin malli - tässähän aivan innostuu...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No niin, Bücker on sitten paras kaksitaso mitä saatavissa on. Muut joutavat FS-hangaarista bittiavaruuteen.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Pidetääs thrediä elossa ja kysytään, että mitä mahdolliselle uploudaukselle kuuluu?

Jungmaster ja junkers ovat todella laadukkaita freeware koneiksi. Myös minun kovalevylleni ne jäävät.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Lisäämpä tähän aiheeseen vielä Dragon Rapide-koneen.Se on uusittu, fs9_dh89.zip ja Paint Kit dh89pkit.zip .Koneessa tosi hyvä ulkomalli,käypänen 2D ja VC plus hyvä matkustamon sisustus.Suomi-paintti olisi hyvä saada jos joku taiteilija on kiinnostunut.Avsimista ja FlightSim comista ainakin saa.

Vexi

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Paint-kit julkaistiin myös tuolle Rapidelle. Olikos niitä vain Aeron väreissä, ihan hopeaa taisi olla - minkähän väriset tunnukset?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eikös Karhumäen veljeksillä ollut tätä tyyppiä tai aika lähelle olevia Dragoneita parikin kappaletta aikanaan. Itsellä juolahti se aivan ensimmäisenä noin repaint-mielessä. Tekisin jos osaisin, tai jos ehtisin opetella. Ainakin mv-kuvia löytyy kirjallisuudesta, värikuvista en tiedä.

edit: Taisivat Karhumäelle lentäneet sittenkin olla entisiä Aeron koneita?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään