Guest Jussi88

F1 ATR ja turbolenssi

8 viestiä aiheessa

Lennän nyt lenoon Rovaniemi-Vantaa. Nyt olen Jyväskylän yllä. Korkeus FL16, vauhti 222kts, 30sek välein konettaa heittää toisesta kulmasta toiseen ja menetän nopeutta ja korkeutta, onko se bugi vai turbolenssi? ???

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Lennän nyt lenoon Rovaniemi-Vantaa. Nyt olen Jyväskylän yllä. Korkeus FL16, vauhti 222kts, 30sek välein konettaa heittää toisesta kulmasta toiseen ja menetän nopeutta ja korkeutta, onko se bugi vai turbolenssi? ???

Varmaankin simun tuulikerrokset aiheuttavat tuon. Nouse ylemmäs.... muutenkin kun noin pitkästä lennosta on kyse. :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

torqu on 72.2 ja sit kun se tuuli heittää sitä konetta yht äkkii se on 23%, aika hurjaa..

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

ekan kerran mulle tollaista tapahtuu, on kyl ihme kone tuo FLight1 ATR :D

No montako kertaa tämä pitää sanoa.... FS2004:sen tuulikerrokset ovat tuollaisia. Koneella millä lennät ei ole mitään merkitystä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

eii nyt oot väärässä, jokainen kone vastaanottaa tulen erilailla FS2004:ssa, on sellaisia malleja jotka ei reagoi siihen yhtään, ku niihen ei ole tehty sellaista

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

eii nyt oot väärässä, jokainen kone vastaanottaa tulen erilailla FS2004:ssa, on sellaisia malleja jotka ei reagoi siihen yhtään, ku niihen ei ole tehty sellaista

;D Mitä ei ole tehty? Tuulimallia lentomalliin vai? :P

Selitäppäs tarkemmin niin saattaisin uskoakin sinua, vielä en usko.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään