Guest Jussi88

Lasku La palmasiin (VIDEO,FLIGHT1 ATR)NYT TOIMII!

27 viestiä aiheessa

ei mitään geitiksejä tueta.. ;D

onko isokin video..? jos ei niin eikö sitä olisi jonnekkin muualle saanut..?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

On muuten ihan hieno video. Musiikit on todella tyylikkäät! Terminator rulettaa :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

On muuten ihan hieno video. Musiikit on todella tyylikkäät! Terminator rulettaa :)

Ei millään pahalla mutta musiikki oli alku poislukien ihan karmeaa. Muuten video oli niin ja näin.

Ai niin pätkät oli kivasti yhdistelty.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

HArd core alience on paras HARD HOUSE GENERATION

Omasta mielestä paras ei aina välttämättä ole muiden mielestä paras.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Joo "musiikki" oli mitä oli. Ja muutenkin meni varmaan minulta ohi tuon videon idea. Tarkoitiko että flight1 asiakastuki ei toimi vai että mieluiten rysäytät aina maahan vai miten?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Se syö ihan v**** freimejä, siinä on bugeja.

Sittenhän rahasi ovat menneet hukkaan... Itsellä ei tuo ole mitään bugitellut alun fmc:n fonttiongelmien jälkeen.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hmmh... Videon nimi on Tenerife Landing, otsikossa lukee Lasku La Palmasiin

Tarkoitako tuolla La Palmaa vai Las Palmasia? Vai Teneriffalleko tässä ollaan menossa? ;D Sitä paitsi Las Palmas on Gran Canarialla ja La Palma on ihan eri saari! ;D

Ja hyi helvetti oli karmeaa "musaa"!! toisaalta se sopi aika hyvin tuohon "laskutyyliin"...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Joopa, valitettavasti ei oikein saanut filmistä mitään irti kun kone päätti eilen illalla alkaa temppuilemaan. Nyt mediaplayeri näyttää kaikki videot hämäränä ja vielä mustavalkoisena!! Voiko tuo mustavalkoisuus johtua näytönohjaimesta tai jostain sen ajureista vai mistä? Koska näköjään kaikki mahdolliset leffaohjelmat näyttävät kaikki videot tällä hetkellä mustavalkoisena?

Musiikki oli kyllä loistavaa ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Se syö ihan v**** freimejä, siinä on bugeja.

Minä en ole huomannut bugeja muissa kuin FMC:n käytössä, olethan nyt tehnyt kaiken oikein..? Olen tiettyjen nappien toimintaa ihmetellyt itsekin, mutta välttämättä et saa tiettyjä nappeja päälle, ennen kuin jotain muuta on tehty. Tähän suosittelen checklistejä ja voisit lukaista koneen mukana tulevia koneen nopeus ym. -rajoituksia..

Musiikki hirveä, video ihan kohtalainen. Tuossa videossahan näkyi jotain pätkää oikeasta videostakin, mites copyrightit?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

On tainnut mieli muuttua kun tuolla UPS threadissa kommentoit että:

Minun mielestä ei kannata tuhlata rahaa pawareen ::)

Nuo kommenttisi tuosta ATR:n huonoudesta eivät mielestäni olleet kovin hyvin perusteltuja. No, jokaisella on tietenkin oikeus mielipiteeseen.

Omasta mielestäni tuo Flight1 ATR on paras ATR mitä saatavilla on ja yksi parhaista propellikone lisäosista. Itselläni tuo ATR toimii moitteettomasti ilman nykimistä ja fps:n katoamisia. FMS toimii myös hyvin.

Jani

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tuohon videon loppuun olisi voinut laittaa Arnoldin ja tekstin: i`ll be back (menikö se noin?) ;D ::)

Video oli muuten aika karmaiseva....

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Se oli mun eka payware ja en kyl saanut siitä paljon irti...

Mä lennän aina VC modessa,ja ATRrrä en voi ,pätkii tosi paljon,voi olla et syy on mun koneessa... :'(

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mä lennän aina VC modessa,ja ATRrrä en voi ,pätkii tosi paljon,voi olla et syy on mun koneessa... :'(

Oletko kokeillut ottaa sillä configuration managerilla esim. DXT-tekstuurit käyttöön? Jos sulla on 32bittiset tekstuurit käytössä, voit olla varma, että pitää olla kovan luokan tietokone, että jaksaa pyörittää. Myös, pudota Wing view ja se matkustamo-osa pois pelistä, niin taas pitäisi parantua kummasti FPS:ien. Myös mittareiden tarkkuutta voi pudottaa (tosin ei ehkä kannata, jos haluaa niiden pysyvän lukukelpoisina ilman zoomailua)...

Kaikella on hintansa. ATR on kuitenkin yksi monimutkaisimmista modeleista tähän päivään mennessä ja siinä on myös käytetty suurta määrää tekstuureja (tämä vaatii etenkin näytönohjaimelta paljon). Mukana on koodiakin lähes yhtä paljon, kuin LDS:n 767:ssa... Alkuperäinen tarkoituskaan ei ollut tehdä pakettia, joka toimii 100% sujuvasti kevyemmillä tietokoneilla, vaan mallintaa esim. järjestelmät mahdollisuuksien mukaan mahdollisimman tarkoiksi esikuvaansa verrattuna. Ja tuolle on oma hintansa...

Se, että tuolleen morkkaat tuolla videolla koko paketin paskaksi, ei mielestäni ole reilua, vaikkakin se sinun henk. koht. mielipiteesi voi olla. Niin juu, ja voisitko tarkentaa, että mitä apua et ole Flight1:ltä saanut? Ehkä voin tehdä asialle jotakin...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minusta F1:n ATR on parhaita koneita, joita hangaaristani löytyy. Ja sieltä löytyy melkoisen paljon... Kyllä tosiaankin kannattaa kokeilla koneen omia säätöjä, kuten Mikko sanoi ja lisäksi myös yrittää säätää itse simua. Voisi hyvinkin tilanne parantua.

Mitä videoon tulee, niin sanon suoraan, että se oli mielestäni aika mauton alun osalta. Jotenkin tuo onnettomuuden yhdistäminen tähän asiaan oli karmaisevaa. :'(

Jonne

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään