Guest luti

lisä osia fs2004:een

12 viestiä aiheessa

terve!

olen tossa just hankkinut fs2004:sen ja mittinyt mistä sais kaikki tankkaus autot , lastaus autoja,jne voisiko joku antaa hyviä linkkejä josta vois näitä hakea?? :)

kiitoksia etukateen

ps: en tiiä näistä hommista vielä, kun olen vastaalkanut pelailee tätä peliä :-*

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

terve!

olen tossa just hankkinut fs2004:sen ja mittinyt mistä sais kaikki tankkaus autot , lastaus autoja,jne voisiko joku antaa hyviä linkkejä josta vois näitä hakea?? :)

kiitoksia etukateen

ps: en tiiä näistä hommista vielä, kun olen vastaalkanut pelailee tätä peliä :-*

Noita lastausautoja ym. tulee yleensä scenereiten mukana jos tulee esim EFHK lisäosa sisältää jotain autoja ja kenttäbusseja.Sitten on FS Scenery Enchancer tai joku tommonen jonka mukana tulee sitten vaikka millä mitalla paloautoja ym.. kenttään liittyvää mutta se on payware eli maksaa hinta taisi olla jotain 44 euroa.Tervetuloa Foorumille!EDIT:Täältä tiedostokirjastosta löytyy aika paljon freeware scenereitä joissa on jotain pientä lisuketta mukana eli vaikka niistä alottamaan.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tervetuloa!

Jouni aika hyvin kertoikin jo homman. Lisään vielä että suomalaisia kenttiä löytyy http://fisd.fsnordic.net (Ilmaiseksi tietysti)

terve!!

onko tuo hesan lentoasema vielä kesken?? kun latasin sen täältä nordiic:in sivuilta hieno oli muuten mut muutamia bugeja näytti olevan esim rullaus tiet meni nurmikoitten päältä ja lensikkat oli talojen sisällä, mut muuten oli hyvä!!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

terve!!

onko tuo hesan lentoasema vielä kesken?? kun latasin sen täältä nordiic:in sivuilta hieno oli muuten mut muutamia bugeja näytti olevan esim rullaus tiet meni nurmikoitten päältä ja lensikkat oli talojen sisällä, mut muuten oli hyvä!!

muista hakea kentän AFCAD niin pääset aina portille etkä löydä konettasi talojen sisästä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

moro!!

olen aika hias älyinen ;D noitte asentelujen kans

eli latasin ton tiedoston, pitääkö se file siottaa tommoseen kansioon "C:\Program Files\Microsoft Games\Flight Simulator 9\Addon Scenery\???

kyseessä on aloittelia ;)

Juuri sinne ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

sori jos spämmään aihetta jollain muula aiheela mut nyt tulee n00bi kysymys :-[ elkää naurako , eli kun tos yritän ifr:lä lentää nii ukko kokoajan möykkää FL250 mitäs tos pitäs tehdä?? (mikä se on )

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Lentopinta. Lisäät tohon perään kaksi nollaa, niin saat korkeuden, mikä pitää ruuvata vaikka siihen autopilottiin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään