Guest juuso92

liikenne

7 viestiä aiheessa

Hae kaikki tarvittavat modelit ja asenna repaintit niille, sitten lisäät koneet ja flightplaanit omiin tekstitiedostoihin ja compiloit TToolsilla. Readmesta löytyy ohjeet ja jos et osaa lisätä koneita, niin Jani Salon AI ohjeet auttaa. Ne voi ladata tuolta kirjastosta.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kyllähän ne varmaankin ihan hyvät ohjeet on, mutta minä en kyllä ole niidenkään avulla osannut asentaa manuaalisesti AI-liikennettä. :(

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kyllähän ne varmaankin ihan hyvät ohjeet on, mutta minä en kyllä ole niidenkään avulla osannut asentaa manuaalisesti AI-liikennettä. :(

Uudet viralliset AI-liikenne asennus ohjeet suomeksi ovat tulossa lähiaikoina ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kannattaa ehdottomasti lukea TToolsin (=TrafficTools) mukana tuleva readme-tiedosto. Se on aikasta pitkä, mutta sitten ymmärtää mitä on tekemässä kun näpertää AI-liikennettä!

blue skies,

-- Olli

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kannattaa ehdottomasti lukea TToolsin (=TrafficTools) mukana tuleva readme-tiedosto. Se on aikasta pitkä, mutta sitten ymmärtää mitä on tekemässä kun näpertää AI-liikennettä!

blue skies,

-- Olli

Olen Olli Jaarisen kanssa samaa mieltä. TToolsin manuaalista oppii kaiken tarvittavan AI-liikenteen asentamiseen. PAI:n AI-liikenteen asentaminen PAI:n Installerilla on mielestäni kaikkein helpoin tapa.

Ei muuta kuin lukemaan manuaalia!

Hannu Koiste

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään