Jorma Silo

Kokemuksia Alphasimin tuotteista?

5 viestiä aiheessa

Otsikossa mainitulla putiikilla on valikoimissaan useitakin itseäni mahdollisesti kiinnostavia tuotteita (esimerkiksi "Leskentekijä" -Osprey.)

Hinnat ovat vähintäänkin edullisia.

Mutta millainen on laatu? Itse arvostan ennen kaikkea 2D-paneelia ja järjestelmien mallinnusta. Jos on tehty vain hirmuhienoja ulkokuoria niin ei kauheasti kiinnosta; ennemmin kokoan pienoismallin.

--- Jorma

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mutta millainen on laatu? Itse arvostan ennen kaikkea 2D-paneelia ja järjestelmien mallinnusta. Jos on tehty vain hirmuhienoja ulkokuoria niin ei kauheasti kiinnosta; ennemmin kokoan pienoismallin.

Kannattaa unohtaa, Alphasimin tuotteissa ei järjestelmiä mallinneta, panelit ovat surkeita jos niitä on yleensä ollenkaan....eikä niissä ole edes noita hienoja ulkokuoriakaan :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Moi!

Olen joitakin Alphasimin tuotteita ostanut ja täytyy todeta, että viime aikoina on heilläkin taso noussut (tosin hinnatkin ovat olleet nousemaan päin). Uusimmat julkaisut ovat mielestäni jo ihan kohtuullisia. Täytyy tietysti muistaa, etteivät heidän tuotteensa ole mitää high end -julkaisuja, mutta heiltä löytyy muutamia koneita, joita ei saa muualta. Viimeksi ostin A-3 Skywarriorin ja olen ollut siihen ihan tyytyväinen. Alphasimin hinnat eivät saisi enää nousta, muuten kyllä hinta-laatusuhde ei ole kohdillaan.

Jonne

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Sen mitä olen esitteistä huomannut niin ulkoiset modellit ovat ihan hianoja, mutta paneelit ovat yleensä default gauge tavaraa ja ääniä ei ole paketeissa lainkaan. Itse ainakin pysyisin kaukana ko. lafkan tuotteista.

Jani

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minulla on pari Alphasimin tuotetta ja voin ehkä kommentoida siltä pohjalta.

Ulkomallit koneissa on ihan siistejä, mutta tosiaan paneelit saattavat olla huonompia.

Tosin koneitten hintakin on sitten paljon pienempi, kuin tavallisesti.

Minulla on mm. tuo Osprey ja siinä on muuten ihan kelpo paneeli, mutta VC:stä ovat

fikususti menneet jättämään toimivat gauget pois vedoten fps-ongelmiin. Nyt tosin

löytyy jo flightsim.com:sta ihan tyylikäs paneeli tuohon Ospreyhin, jossa saa myös

gauget VC:hen. Tosin valitettavasti VC-gauget eivät ole parhaat mahdolliset.

Se hyvä puoli Alphasimissä on, että se tekee sellaisiakin koneita, joita kukaan muu ei mallinna.

Olen itse ajatellut ostaa tuolta vielä Herculecsen, minusta parempaa ei ole muuallakaan ollut.

Lisäksihän Alphasim tekee scenejäkin ja siellä on sellaisia sotilaskenttiä, joita ei myöskään tahdo

muualta löytyä. Itsellä on Andrews AFB.

Varmaan kannattaa katsoa screenshotit ja lukea kommentteja Alphasimin foorumista, siten saa varmaan

parhaan kuvan, mistä kannattaa maksaa ja mistä ei.

- Ville -

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään