Guest Athlonisti

Mikähän se nyt on se max AC#number..

5 viestiä aiheessa

En oo saanut lopullista selvyyttä vielä mistään, vaikka oon kysyny ProjectAi:n foorumeilta ja kaikilla on vain mielipiteensä.

Tuolla Aircraft.txt:ssä ainaki minun suurin numero on 65503... CSZ:llä. Ja koneita näkyy.... :)

[ Attachment removed / expired ]

Aika erikoinen paintti muuten....Mitähän esittää.. :)

Toinen, mitä haluaisin kysyä, on että miksi tällälailla sotkeutuu itsestään aina vähä tuo Aircraft.txt?

[ Attachment removed / expired ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eikös tuossa ole vain yksinkertaisesti "muutama" välilyönti liikaa? Onko Atraimen aircraft.cfg:ssä samalla tavalla tuo koneen title-kohta vai vain aircraft.txt:ssä?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Se vain kummastuttaa, että en ole sitä itse muuttanut vaan se sotkeutuu itsestään. Monessa muussaki kohdassa on sama homma... ::)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jooh, näyttäis siltä että sulla on Aircraft.cfg:ssä noissa kohdissa tabulaattori välilyönnin tilalla.

blue skies,

-- Olli

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

En oo saanut lopullista selvyyttä vielä mistään, vaikka oon kysyny ProjectAi:n foorumeilta ja kaikilla on vain mielipiteensä.

Moi!

Tässä tulee absoluutinen totuus: 65535

Tuo luku on siis 2^16-1. FS:n liikennetiedostojen tiedostoformaatissa on varattu 16 bittiä koneen "sarjanumeron tallentamiseen", tuo miinus yksi johtuu siitä että myös nolla on käyttävissä. Eipähän tarvitse enää murehtia 8)

blue skies,

-- Olli

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään