Guest Foxhawk

EW BAe 146 ja Blue1

6 viestiä aiheessa

Olen yrittänyt asentaa uusimaan EW:n BAe:een Riku Horellin Blue1 painttia, mutta ainakin moottorit näkyvät väärin (harmaat). Onko tietoa millä tuon paintin saisi toimimaan EW:n 2004 versiossa?

Osaako joku muuten sanoa mitkä ovat BAe 146:n ja Avron erot?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Terve!

En tuon paintin asentamisesta tiedä,mutta muistaakseni Bae-146 ja Avro RJ70/100 eroavat lähinnä siinä että jälkimmäisessä on reverssit ja modernimpi avioniikka (EFIS)...

T.Dani

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Itse en osaa sanoa juuta enkä jaata koska en omista kyseistä konetta, mutta hyvin on kuvan ottajalla näyttänyt toimivan... ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Itse en osaa sanoa juuta enkä jaata koska en omista kyseistä konetta, mutta hyvin on kuvan ottajalla näyttänyt toimivan... ;)

Kuvan ottajasta (?) en tiedä mutta näyttäisi tuossa paketissa olevan vain 8 textuuritiedostoa kun EW:n painteissa on 10. Puuttuvat on MM_BAe1462T_L.bmp ja MM_BAe1462T_T.bmp

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kuvan ottajasta (?) en tiedä mutta näyttäisi tuossa paketissa olevan vain 8 textuuritiedostoa kun EW:n painteissa on 10. Puuttuvat on MM_BAe1462T_L.bmp ja MM_BAe1462T_T.bmp

Missäköhän välissä niitä on hävinnyt? Meinaan paketti on mennyt kuvan ottajalle tuollaisena ja sillä on ollut kaikki ok...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei tuossa FS Nordicista ladatussa paintissa ole tosiaan kuin 8 tekstuuria. No kyllähän tuolla Air Botniallakin mielellään lentelee.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään