Guest FIN1979

5 minuuttia hävittäjä äksöniä (FS2004 video)

5 viestiä aiheessa

moi

Tein taas lyhyehkön videon FS2004:lla. Kokoa videolla on 70Mt ja pituutta 05:30 minuuttia.

Hävittäjiä löytyy Spitfiresta Hornettiin.

http://triple7.1g.fi/video/fighter_action.wmv

Ihmettelen että miksi välillä tuo musiikki rätisee ja paukkuu (taustalla) vaikka MP3 on tallennettu 320kbps ja 48000Hz :P onneksi tuo ei kuitenkaan pauku koko aikaa. Vai onko vikaa vain minun sisäänrakennetussa äänikortissa ?

Kommentteja saa antaa ;)

Jani

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tuota noin....

En ole vielä tuota videota katsonut, mutta miksi teet niistä aina noin isoja, vähän huonompi laatu ei ainakaan minua haittaa jos tiedosto on noin puolet pienempi.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tuota noin....

En ole vielä tuota videota katsonut, mutta miksi teet niistä aina noin isoja, vähän huonompi laatu ei ainakaan minua haittaa jos tiedosto on noin puolet pienempi.

Sen takia yleensä vähän isompaa kun tykkään että videolaatu pysyy hyvänä. Kokeilin joskus tehdä niistä alle 10 megasia niin olviat niin suttuisia että ei hyvä.

Eihän tuollaisen 70Mt videon lataaminen kauaa kuitenkaan kestä. Suurimmalla osalla kun on kuitenkin jo tuo ADSL käytössä.

Itse ainakin tykkään kun videota voi katsoa täydellä ruudulla ilman että tulee blurrausta yms.

Jani

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No noin puolet pienemmäksi ehkä olisi voinut tehdä. Nyt katsoin tuon videon.

Video oli jotain kökön ja hyvän väliltä.

Musiikki oli onnistuneesti valittu, mutta se tosiaan hieman takkusi.

Idea oli hyvä.

Välillä sujuvaa kuvaa, mutta toisaalta pätkikin aika usein.

Jos katsotaan sitä siinä valossa missä sitä tulisi tarkastella, eli sen itse videon teko laadun jälkeä (unohdetaan materiaalin tökkimiset) niin tuo video oli ihan kelpo video.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hyvähän tuo oli, ja musiikki sopi ihan hyvin videoon. Olihan siinä hieman pätkimistä (kuvassa), mutta itseäni ei ainakaan pahemmin haitannut (on omalla mopokoneella jo muutenkin tottunut paljon pahempaankin).

Matalalentokohtauksissa (esim. kun ajellaan Tornadolla matalalla aavikon päällä) fiilistä voisi pienten maastodetaljien puuttuessa parantaa vaikkapa kuvaamalla konetta kuvakulmasta josta näkyisi varjo maassa. Ei sillä että tuo kohta nykyisellään mitenkään olisi häirinnyt, tulipahan vaan mieleen. Hieno video joka tapauksessa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään