Guest mikmat1

kittilän, ivalon ja kuusamon kentille suuntautuvat AI-plaanit??

24 viestiä aiheessa

Niin...

Otsikko kertoo melkein kaiken... ;D ;D

onko mistään ladattavis jotain charter-liikennettä ko. kentille?

...vai pitääkö mun ruveta rustaan niitä itte...?? :-\

olis kiva saada noille sivukentille vähän liikennettä, kun muuten ovat niin hiljaisia. ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

GaFin + FinnAfcads tuovat pienkoneliikenteen suomeen pienillekin kentille (ja oikeanlaisilla koneilla).

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Muistelisin että Portin Ilkka on tehnyt charter-liikennettä pohjoisen kentille, ilmeisesti (ainakin vielä) ihan omaksi ilokseen. Ilkaltahan tuota charter AI-liikennettä kannattaisi varmaan tiedustella noilta ko. kentiltä.

-Kari-

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Muistelisin että Portin Ilkka on tehnyt charter-liikennettä pohjoisen kentille, ilmeisesti (ainakin vielä) ihan omaksi ilokseen. Ilkaltahan tuota charter AI-liikennettä kannattaisi varmaan tiedustella noilta ko. kentiltä.

-Kari-

Muistelet oikein. Omaksi ilokseni olen tehnyt ne plaanit ja liikenne suuntautuu vain Ivaloon, mutta äkkiäkös niitä kenttiä vaihtaa esim. Kittilään tai Rovikseen. Mikäli joku haluaa nuo plaanit, niin ilmoittaa vaikka spostiosoitteensa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

minä voisin ottaa mielihyvin. Voinkohan pistää osoitteeni ihan tähän näkyviin, vai???

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

minä voisin ottaa mielihyvin. Voinkohan pistää osoitteeni ihan tähän näkyviin, vai???

Laita vain, mutta laita vaikka muotoon osoite at domain.fi, niin roskapostia spämmäävät ei saa sitä osoitetta ongittua itselleen.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Voinkohan pistää osoitteeni ihan tähän näkyviin, vai???

Lähetä privana.... minulle myös! Eikö nuo kannattasi uploadata File Libraryyn?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Lähetä privana.... minulle myös! Eikö nuo kannattasi uploadata File Libraryyn?

Nooo... täytyy nyt katsoa... ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ilkka, voisitko lähettää AI plaanit myös kallex1 [at] gmail.com, jos siitä ei ole liikaa vaivaa...

:-\

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Voisi muuten olla hyvä idea uploadata..

Saankos minäkin plaaneja?? ;)

lauri.lahtinen [ÄT] luukku.com

EDIT: Ohops! Ilkalla menee koko yö lähetellessä..! Minulle ei tarvitsekaan lähettää. Lataan sitten jos uploadataan joskus. Helpottaa Ilkan taakkaa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Voisi muuten olla hyvä idea uploadata..

Saankos minäkin plaaneja?? ;)

lauri.lahtinen [ÄT] luukku.com

EDIT: Ohops! Ilkalla menee koko yö lähetellessä..! Minulle ei tarvitsekaan lähettää. Lataan sitten jos uploadataan joskus. Helpottaa Ilkan taakkaa.

Kaikille halukkaille: Epävirallinen paketti löytyy tästä. Paketissa on mukana tekstuurit ja koneiden mallit. Oletan, että koneiden ja plaanien asentaminen on tuttua puuhaa, joten paketissa ei ole ohjeita. Kaikille ylläoleville paketti on jo lähetetty.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Sen verran vain kysyn kun asentelin noita Antti Salon tekemiä plaaneja jotka ovat juuri samanlaisia sinun plaaniesi kanssa niin riittääkö vain traffic.bgl siirtäminen world scenery hakemistoon?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Sen verran vain kysyn kun asentelin noita Antti Salon tekemiä plaaneja jotka ovat juuri samanlaisia sinun plaaniesi kanssa niin riittääkö vain traffic.bgl siirtäminen world scenery hakemistoon?

Riippuu onko käytössä FS2002 vai FS2004. FS2004:ssa AI-liikenne voi olla useammassa Traffic_*.bgl filussa, mutta FS2002:ssa pitää kaikki olla samassa. Eli jos käytössäsi on FS9, niin silloin riittää.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Riippuu onko käytössä FS2002 vai FS2004. FS2004:ssa AI-liikenne voi olla useammassa Traffic_*.bgl filussa, mutta FS2002:ssa pitää kaikki olla samassa. Eli jos käytössäsi on FS9, niin silloin riittää.

Kiitos tiedosta hyvä kun joku jaksaa näitä plaaneja tehdä itsellä taitaisi mennä hermot.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Muuten jos joku tietää paikkoja mistä saa valmista AI liikennettä eli modelit ja muut tarvittavat filut samassa paketissa niin pistäkää linkki.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Muuten jos joku tietää paikkoja mistä saa valmista AI liikennettä eli modelit ja muut tarvittavat filut samassa paketissa niin pistäkää linkki.

www.projectai.com osoitteesta löytyy valmiita paketteja. Myös avsim.comista kantsii etsiä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Laitan tähän samaan mutta asennellessani tuota liikennettä 23. Seuraavaksi kopio Airports.txt:n lentokentät Airports_PAI.txt:n.

________________________________________________________________________________

24. Nyt kopio ja liitä FlightPlans_MRAI_Wi03-04_ScandinavianAirlines.txt FlightPlans_PAI.txt:n.

Näitä kohtia en ymmärtänyt eli missä on Airports.txt ja Flightplans_PAI.txt en löytänyt noita mistään.. ???

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Siis onko tämä Salon Janin tekemästä ohjeesta? Nuo tiedostot löytyy simun juuresta kun decompiloi Traffic Tools ohjelmalla sen Traffic_*.bgl -tiedoston.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Siis onko tämä Salon Janin tekemästä ohjeesta? Nuo tiedostot löytyy simun juuresta kun decompiloi Traffic Tools ohjelmalla sen Traffic_*.bgl -tiedoston.

Joo tämä on Jani Salon tekemästä ohjeesta

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään